Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & Åndernegative energier?...eller

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
vamp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 10 Jan 2005 20:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

negative energier?...eller

Innlegg av vamp »

jeg har alltid følt at det er "noe" i huset jeg bor i, dette gjelder spesielt i kjellerstuen. Det er visse deler av huset hvor ting ikke virker helt normalt, at det er noe der. Jeg har aldri sett noe, men jeg har sterke følelser som sier meg om jeg kan gå der eller ikke.DA tenker jeg spesielt på kjellerstuen. Noen ganger blir jeg på en måte hindret i å gå ned der,akkurat som om det er noen som ikke vil ha meg der. Men kan dette være ånder?eller bare negativ energi?jeg er litt usikker, siden katten min pleier å oppholde seg i kjelleren av og til, og dyr er vel følsome når det gjelder sånt....så hva kan dette være?
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Jeg trodde katter styrte unna ånder egentlig.. :?:
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Re: negative energier?...eller

Innlegg av Lone »

vamp skrev:jeg har alltid følt at det er "noe" i huset jeg bor i, dette gjelder spesielt i kjellerstuen. Det er visse deler av huset hvor ting ikke virker helt normalt, at det er noe der. Jeg har aldri sett noe, men jeg har sterke følelser som sier meg om jeg kan gå der eller ikke.DA tenker jeg spesielt på kjellerstuen. Noen ganger blir jeg på en måte hindret i å gå ned der,akkurat som om det er noen som ikke vil ha meg der. Men kan dette være ånder?eller bare negativ energi?jeg er litt usikker, siden katten min pleier å oppholde seg i kjelleren av og til, og dyr er vel følsome når det gjelder sånt....så hva kan dette være?
Jeg tror det ofte handler om energier.. Å du vet at alle som er innom deg/dere legger igjen avtrykk.. DVS at man reagerer veldig lett på andre. Feks om noen m hodepinne er innom,, kan du enkelt fange den opp..
Forsøk å kjøre litt god energi gjennom rommene. DET hjelper :wink:
Antall ord: 184
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ranne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 34
Startet: 04 Nov 2004 09:58
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av Ranne »

Det er litt merkelig ja,trodde også at dyr var vare på slikt,men mulig at noen ikke er det.Kanskje noen andre her vet :?:
Antall ord: 25
ranne

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Ranne skrev:Det er litt merkelig ja,trodde også at dyr var vare på slikt,men mulig at noen ikke er det.Kanskje noen andre her vet :?:
Jeg tror det er individielt jeg.. Om vi kan ha forbindelser i en annen dimmensjon, tror jeg også dyr kan ha kontakter :wink:
Antall ord: 49
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

dette høres ut som en typisk evne til og spore hendelser gjennom en tidsperiode og siden dette er i en kjeller kan det hende huset har blitt bygget på et sted det ikke skulle men siden katten ikke reagerer på det er det ikke sikkert katter og andre dyr reagerer sterkt på sånt og blir desperate til og komme seg vekk. Men det kan hende det er snakk om positiv energi, siden det er tvilsomt at det er negativ energi siden ikke katten reagerer. men positiv energi ville ikke ha prøvd og holde deg vekk så vidt jeg har lest og sett. Så dette er en underlig ting, men det kan hende du sanser noe som har skjedd på stedet der kjeller stuen er bygget det kan ikke dyr merke men noen menesker kan merke det
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: negative energier?...eller

Innlegg av Eireen »

vamp skrev:jeg har alltid følt at det er "noe" i huset jeg bor i, dette gjelder spesielt i kjellerstuen. Det er visse deler av huset hvor ting ikke virker helt normalt, at det er noe der. Jeg har aldri sett noe, men jeg har sterke følelser som sier meg om jeg kan gå der eller ikke.DA tenker jeg spesielt på kjellerstuen. Noen ganger blir jeg på en måte hindret i å gå ned der,akkurat som om det er noen som ikke vil ha meg der. Men kan dette være ånder?eller bare negativ energi?jeg er litt usikker, siden katten min pleier å oppholde seg i kjelleren av og til, og dyr er vel følsome når det gjelder sånt....så hva kan dette være?
Hei vamp og velkommen!

Det kan være flere årsaker til at du føler slik du gjør, det kan skyldes åndelig aktivitet, det kan skyldes energiavtrykk, men det kan også skyldes noen så enkelt som det vi mennesker kaller frykt.

Da jeg var på din alder hadde jeg også følt det slik i lengre tid. Riktignok hadde vi ingen kjellerstue, men vi hadde en sokkel og der fikk jeg etterhvert et rom. Dette likte jeg dårlig. Ikke bare fordi min fosterbestemor hadde bodd der nede inntil hun døde, men også fordi kjelleren hadde mange mørke hjørner. Mange! Når foreldrene mine var borte ungikk jeg kjelleren i det lengste og fikk nærmest panikk dersom jeg måtte ned dit. Hårene reiste seg, halsen snørte seg sammen og hjertet hamret. For å unngå å høre lyder sange jeg høyt... Undervurder aldri frykten, er man først redd skal det lite til for at redselen utvikler seg til frykt. I et gammelt hus er det vanlig med mange rare lyder, dette setter tankene i sving. Misforstå meg riktig, jeg sier ikke at du har det som jeg hadde det, men ber deg vurdere om det kanskje er slik?
Antall ord: 339
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
vamp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 10 Jan 2005 20:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av vamp »

meg,min kusine,onkelen min og min mor har hatt en utdrivelse av de som eventuelt var i kjelleren.det viste seg at det var en rasende mann som ikke ville gi slipp på det jordiske liv som var der.vi satt i en sirkel og visualiserte lyset og sa at han skulle gå mot det og gi slipp på dette "livet".det endte med at han tok tak i meg så jeg ble iskald og klarte ikke puste.han slapp rett etterpå og forsvant (håper vi).

så det var ikke bare en frykt jeg alltid har hatt for kjelleren,det var altså en mann der!skummelt!!mye skjedde da vi holdt på,har skrevet om dette her under UTDRIVELSER.men grunnen til at katten ikke fryktet kjelleren kan jo være at den ikke oppholdt seg i "ruten" til denne mannen?er ikke sikker,men det kan jo være.mannen hadde jo en fast rute å gå mente kusinen min....
Antall ord: 162
*Everytime have a good time*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

nja nå er det det at katter har aldri fryktet gjenngangere eller dimensjons hoppere, for alt du vet kan det hende katten og mannen hadde det veldig korselig nede i kjelleren.
Men det virker ikke ut som det hvar noen vellykket utdrivelse siden han fikk tak i deg. Under en utdrivelse så er en av de viktigste tingene at de ikke gjør det, for de kan lett ta bolig i det menesket
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links