Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenMerkelige drømmer

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
LunaMelona
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 28 Mar 2014 23:56
10
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Merkelige drømmer

Innlegg av LunaMelona »

Hei! Jeg er en person som drømmer ekstremt mye hver natt, og hat gjort det helt siden jeg var liten. Helt siden jeg var fire år har jeg drømt masse, og skulle alltid fortelle drømmene mine til mamma og pappa.

men i det siste har jeg hatt mange merkelig og ekle drømmer. Her om dagen drømte jeg at jeg var på en butikk med mange i familien min. Alle stod samlet og skravla og snakka om alt mulig rart og plutselig så blir jeg besatt av en demon, og jeg kjenner at jeg blir løfta opp mot taket og henger i lufta på ryggen med armer, hode og ben dinglende nedover. Kroppen er stiv og jeg ser oppned på familien min og de begynner å gråte og blir hysteriske fordi jeg hadde fått en demon i meg. Jeg har hatt flere drømmer i det siste at jeg blir besatt av demoner, eller forfulgt av noen. Hva kan dette bety?

I mange av drømmene mine kjenner jeg fysisk smerte, altså av og til i drømmene mine gruer jeg meg til å bli knivstukket for eksempel, selv om jeg vet i drømmen at jeg drømmer, fordi når det skjer så får jeg fysisk veldig vondt. Er dette noe fler kjenner seg igjen i?

For 3 år siden døde bestemoren min. Hun hadde kreft og lå innlagt på sykehus og var veldig dårlig.
Jeg, mamma, pappa og søsteren min var og besøkte hun den kvelden hun gikk bort. Hun var ikke seg selv og vi fikk ikke noe klar kontakt med hun, men hun virket veldig redd og forvirret. Etter hvert da vi skulle dra, hadde alle sagt hadet untatt meg. Jeg ga hun er stor klem og sa : hade bestemor, da svarte hun med hadebra og sa hele navnet mitt. Det var det eneste hun hadde sagt den kvelden. Vi dro hjem og alle var veldig lei seg, og jeg kunne føle at det var noe som ikke stemte. Da jeg skulle legge meg den kvelden, tok det lang tid før jeg fikk sove. Jeg våknet mange ganger i løpet av natten, og var veldig urolig. En gang på morgenkvisten våknet jeg brått opp mens jeg fortsatt var i halvsøvne. Hele rommet mitt luktet bestemor. Hun brukte alltid den samme parfymen, og den parfymelukten var i hele rommet mitt. Så husker jeg at jeg datt ned i senga igjen og sovnet. En halvtime senere våkner jeg av at hus telefonen vår ringer, og at mamma snakker lenge i telefonen. Det var da jeg skjønte at nå hadde bestemor gått bort. Mamma kommer inn til meg og legger seg sammen med meg i senga og trenger ikke si noe, for jeg skjønte hva som hadde skjedd. Der lå vi sammen og gråt mens jeg fortalte det jeg hadde opplevd, og mamma sa hun trodde det var bestemor som kom innom for å ta en siste farvel, og det føltes godt og vondt på samme tid. En tid etter dette begynte jeg å drømme fler merkelige drømmer. jeg drømmer at jeg er i huset til bestemor og bestefar, men at bestemor er død i drømmen. jeg går opp på loftet, og finner en dør som leder til mange flere rom i huset og går opp lange trapper og kommer inn i et støvfullt gammelt rom som så ut som soverommet til bestemor. Og på sengen, så sitter bestemor! Jeg går bort til henne, og hun gir meg en god og lang klem, og jeg får den samme følelsen som jeg fikk da hun ga meg disse klemmene i virkeligheten. Vi sier ingenting i drømmene, men det er bare den gode lange klemmen jeg får.

Lurer også på hva dette kan bety. Om det bare er fordi jeg savner og tenker på henne, eller om hun faktisk kontakter meg gjennom drømmene mine.
Antall ord: 681
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. ~ Albus Dumbledore

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Merkelige drømmer

Innlegg av jeditrond »

Tar det siste først: Det er stor sjanse for at bestemoren din både kom innom deg og sa et siste farvel når hun døde og at hun kontakter deg i drømmer for å si at hun har det bra og følger litt med på familien. Har hatt tilsvarende opplevelser med lukt selv ifm. med min far som gikk bort for sju år siden. Han røykte tildels ganske mye, så tobakkslukt hørte liksom til. Etter at han gikk bort har jeg kunnet kjenne lukten av hans tobakk både titt og ofte, hjemme, ute i det fri, i bilen osv.

Demonbesettelse i drømme kan rett og slett være at du er litt redd for at din interesse for det paranormale skal endre deg så mye at du blir en fremmed for familien din? Demoner som sådan tror jeg ikke finnes, så dette er ikke et varsel om at du bør passe deg for demoner :)
Antall ord: 164
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LunaMelona
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 28 Mar 2014 23:56
10
Kjønn (valgfri): jente
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- - Merkelige drømmer

Innlegg av LunaMelona »

jeditrond skrev:Tar det siste først: Det er stor sjanse for at bestemoren din både kom innom deg og sa et siste farvel når hun døde og at hun kontakter deg i drømmer for å si at hun har det bra og følger litt med på familien. Har hatt tilsvarende opplevelser med lukt selv ifm. med min far som gikk bort for sju år siden. Han røykte tildels ganske mye, så tobakkslukt hørte liksom til. Etter at han gikk bort har jeg kunnet kjenne lukten av hans tobakk både titt og ofte, hjemme, ute i det fri, i bilen osv.

Demonbesettelse i drømme kan rett og slett være at du er litt redd for at din interesse for det paranormale skal endre deg så mye at du blir en fremmed for familien din? Demoner som sådan tror jeg ikke finnes, så dette er ikke et varsel om at du bør passe deg for demoner :)
Takk for svar! høres ut som litt samme opplevelser ja, jeg kan kjenne parfymelukten hennes fra tid til annen ofte i forbindelse ved at jeg har tenkt/drømt om henne i en periode.

Jeg tror heller ikke på demoner, men tror også det kan være noe i den duren med familien min, for ingen av dem tror på noe såkalt overnaturlig, og ler litt av meg hvis jeg snakker eller forteller om det, haha.
Antall ord: 244
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. ~ Albus Dumbledore

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - - Merkelige drømmer

Innlegg av jeditrond »

LunaMelona skrev:Takk for svar! høres ut som litt samme opplevelser ja, jeg kan kjenne parfymelukten hennes fra tid til annen ofte i forbindelse ved at jeg har tenkt/drømt om henne i en periode.

Jeg tror heller ikke på demoner, men tror også det kan være noe i den duren med familien min, for ingen av dem tror på noe såkalt overnaturlig, og ler litt av meg hvis jeg snakker eller forteller om det, haha.
Det er nok hennes måte å si i fra om at hun er rundt deg og passer litt på :)
Antall ord: 99
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links