Hei alle sammen!
Jeg har hele livet trodd "nesten" på ånder, energier og paranormale hendelser.
Det jeg mener med "nesten" er at jeg har familiemedlemmer, venner og bekjente som har opplevd energier, men har ikke opplevd det selv før det siste året.
Jeg studerer i Ålesund, og bor i en hytte som ikke er så langt unna (har bodd her i 2 år)
Det siste året, har jeg blitt mer og mer mottakelig for ånder og energier, etter å ha hørt troverdig på min venn som leier en leilighet med "uforklarelige" barnetrinn i trappen og i gangen.
Første trolige møte med en ånd: For ca 5 mnd siden, stod jeg og tok oppvasken, da jeg skvetter fælt av at "noe" slår mektig hardt i veggen som var 1 meter foran meg. Det er stablet ved ved veggen, så jeg trøstet meg med at det var en vedskive som traff veggen.
iløpet av de siste 5 mnd, så hører jeg, etter kl 22:30, bankelyder i kjøkkenveggen, svake men merkbare. Det skjer flere ganger i uken. Jeg har vært skeptisk på lydene, hver gang det har skjedd.
For ca 3 mnd siden, ligger jeg i sengen, så hører jeg et "butt" dunk i kjelleren, etterfulgt av noe som høres som noen raske steg. Ca 10 sekunder etter hendelsen så hører jeg et dunk på loftet i hytten. Jeg ligger i sengen små-nervøs og bekrefter mer og mer min tro på paranormale aktiviteter.
Så skjedde den virkelige hendelsen;
Natt til tirsdag 01/04/2014. Denne kvelden var annerledes, siden lydene som vanligvis kommer fra kjøkkenet, kom 3 ganger på 5 min. Jeg tenkte; fra i dag av skal jeg ikke være redd lengre.
Jeg så tv, og for første gang på 5 mnd, satt jeg i stua uten noen form for " lett nervøsitet/frykt" av det ukjente.
Jeg legger meg i sengen og snakker med min kjæreste i tlf, klokken er 00:25. (vindstille natt, og jeg lukker alle dører i hytta før jeg legger meg)