For en ukes tid siden opplevde jeg å våkne til noe som jeg aldri har våknet til før. Tenkte å suse inn på forumet ganske umiddelbart, men kjente jeg hadde et behov for å tenke gjennom det selv først. Har ikke klart å komme til noen konklusjon, og siden jeg ikke får denne hendelsen ut av hodet, vender jeg meg til dere.
Det som skjedde var at jeg lå og sov og at jeg våkner ganske brått. Jeg våkner ikke på den samme måten som ved et mareritt eller noe sånt og følte meg ikke urolig eller stresset. Alt skjedde veldig fort og jeg visste i det jeg våknet at det var noe jeg måtte sjekke og at noe "ikke stemte". Jeg kikker opp over sengen og ser to skygger. Ikke skygger av mennesker, men det var vel mer som to "klumper" med hvit dis. I det jeg ser dem føler jeg meg veldig omringet og fikk den samme følelsen jeg ville fått om jeg lå på bakken og det sto en ring med mennesker rundt meg. Et slags press hvis dere skjønner. Min umiddelbare reaksjon er å vende hodet ned igjen og lukke øyene hardt igjen. Husker at jeg veldig tydelig sa til meg selv inni hodet "Ikke se, da forsvinner det". Etter det husker jeg ikke noe mer. Antar at jeg sovnet.
Hva kan dette ha vært? Jeg har vært inne på tanken på at det kan ha vært søvnparalyse. Jeg har jo opplevd det en del ganger før, men utifra de opplevelsene jeg har hatt tidligere klarer jeg ikke å sammenligne denne hendelsen med de andre. Det hele skjedde veldig fort og jeg er fortsatt ganske forvirra