Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDette er ganske ekkelt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
TakiTheFreak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Feb 2014 20:24
10
Kjønn (valgfri): Jinte
Lokalisering: ski

Dette er ganske ekkelt

Innlegg av TakiTheFreak »

Lurer på om noen vet hva dette er for noe.

Det hender innimellom at når jeg går inn i for eksempel et hus eller noe sånt jeg ikke har hvert før, får jeg en følelse. Jeg veit ikke helt hvordan jeg kan beskrive den, så her er et eksempel:

Svigerbror kjøpte et nytt hus, så jeg og kjæresten min dro dit for å se. Jeg gikk inn og jeg fikk en feeling av at noen med sterk tilknytning til huset døde. Så jeg spurte han, og han sa at damen som eide huset døde av kreft. Han spurte meg hvordan jeg visste det, men jeg hadde ikke noe svar på en måte. Dette skjer hele tiden. Det hender også at jeg våkner opp og skal for eksempel på skolen eller jobb og har en dårlig feeling. For eksempel:

Jeg våknet opp en torsdag uka som var, og hadde en syk følelse i magen. Som om noe fælt kom til å skje. Nesten som et forvarsel. Men man må jo på skolen så jeg dro. Bare timer senere havnet jeg i trøbbel men en jente jeg går i klasse med og hun fiker til meg. Senere på kvelden snakker jeg med faren min om dette. Da satt jeg og drakk kaffen min og plutselig ble jeg helt fjern, og jeg så for meg at samme jenta som fika til meg banket dritten ut av meg på jentedoen på skolen. Jeg fikk for meg neseblod og et knekt ribbein. Gjett hva... Det skjedde! Så da sitter jeg her da...

Jeg er litt redd for å bruke ordet "synsk" men jeg veit ikke helt hva annet det er for noe... Hjeeeeelp!!!!!
Antall ord: 293
Respect your parents. they passed school without google

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Okt 2011 13:21
13
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Dette er ganske ekkelt

Innlegg av jeditrond »

Kanskje ikke synsk, men du får tydeligvis beskjeder. Hjelperne dine vil nok at du skal bruke og videreutvikle evnene dine, derfor så mange "advarsler" om ting som angår deg spesifikt.
Antall ord: 32
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
TakiTheFreak
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Feb 2014 20:24
10
Kjønn (valgfri): Jinte
Lokalisering: ski

- Dette er ganske ekkelt

Innlegg av TakiTheFreak »

Ahh. Det gir mening. Begynte å bli litt nervøs her :) takk for hjelpen!
Antall ord: 13
Respect your parents. they passed school without google

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Okt 2013 06:22
11
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 543 ganger
Blitt takket: 574 ganger

- Dette er ganske ekkelt

Innlegg av g.r.y »

Dette er rett & slett en "gude-gave" det virkelig er verdt å ta vare på, -og stole på!
En slags "light-verson" av det du opplever, må vel sies å være ganske så vanlig, og forekommer i varierende grad hos folk flest.
Du har imidltid hva jeg betrakter som et "naturtalent" i bunnen. Da blir det liksom som med løpingen; Jeg var født med en fysikk som gjorde meg i stand til vinne ungdoms-NM på 800 m etter kun å ha trent i halvannet års tid, -og du er født med en forutanelse som overgår se fleste, både mhht detaljrikdom og tidsrom..
Om en skal legge min oppfatning av gjennomsnittsmennesket til grunn, anser jeg for så vidt oxo meg selv til å ligge greit plassert over "midtstreken", men dog lysår unna det nivå du later til å inneha på området.. For det første, kommer disse varslene som regel langt kortere tid før faren/hendelsen oppstår, og for det andre kan jeg på langt nær skilte med din nøyaktighet når det gjelder hendelsesforløp..
Det later i midlertid til at evner som dette fort han svekkes og/eller gå inn i en slags dvaletilstand om en "stenger de ute", og rett og slett ikke lytter til/ignorerer den viten som blir en til del på denne måten..
Du er drit-heldig, spør du meg, så ta godt vare på denne gaven og ta imot den hjelpen den gir deg :notworthy:
Antall ord: 250
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links