Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderhelp ?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
love1234
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Nov 2013 12:15
11

help ?

Innlegg av love1234 »

jeg har en venninne som hadde disse kreftene eller hva man skal kalle det å se gjenferd og ånder.
og hun har fortalt mange ting som ho har sett når jeg er der og jeg er der ofte.
eks. en gang når ho våkna så sto det en dame ved siden av meg på kne (og hadde hånden på senga) og en annen gang når jeg plutselig reiste meg i full fart og pusta som en gal (da måtte ho slå til meg 5-6 ganger så lag jeg meg ned igjen (aldri opplevd før) hadde mast hele kvelden om ho kunne legge seg i samme seng som meg.

en hendelse som har skjedd hjemme hos meg er at jeg brå våkner av at noen tar/holder meg på skuldra.
føler også at det er noen som stirrer på meg når jeg eks skal sove, går ute, eller på skolen

og får plutselig veldig kald og klarer så vidt å puste..
og er 100% frisk

noen som kan forklare meg dette ?
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Okt 2013 06:22
11
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 543 ganger
Blitt takket: 574 ganger

- help ?

Innlegg av g.r.y »

WoW! Dette hørtes rimelig creepy ut, spør du meg!.. Så.. -ute av kontroll, om en kan uttrykke det på den måten.. Jeg hadde definitivt freaket helt ut om "noe" tok fra meg pusten, og slike ting..

Jeg sitter imidlertid med et intrykk/følelse av at dette på en eller annen måte, av en eller annen grunn, er igangsatt (-om en kan bruke det uttrykket) av venninnen din..
Var/er dette et nært vennskap? -Og var/er det et rent platonisk vennskap fra begge sider, eller var/er andre følelser inne i bildet, fra en eller begge sider (på bakgrunn av ønsket om å dele seng, tenker vel mest på om det kan være noe fra hennes side)?..
Antall ord: 124
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !