Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppen03:30

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

rebsan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 13 Nov 2013 09:38
10

03:30

Innlegg av rebsan »

I det siste har jeg våknet 03:30 hver eneste natt, jeg aner ikke hvorfor, jeg har en følelse av at jeg må sjekke klokken. jeg er bare våken i noen minutter før jeg ''får lov'' å legge meg igjen. Syns det begynner å bli skummelt ettersom det skjer hver eneste natt. Noen som har opplevd det samme og hvorfor ?
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- 03:30

Innlegg av jeditrond »

Det er ikke noe skummelt, de nye energiene som kom ifm. 21/12-12 endrer litt på tidsfølelsen vår og dermed også den interne klokka i kroppen. Det er en justeringsperiode som pågår nå og da skjer slike ting som å våkne til faste tidspunkt og så "få lov" til å sovne igjen etter kort tid :)
Antall ord: 59
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rebsan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 13 Nov 2013 09:38
10

- 03:30

Innlegg av rebsan »

Takk for svar. :-) har hørt at den såkalte spøkelse timen var fra 03:00 til 04:00. så var bare ekstra skummelt da.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - 03:30

Innlegg av jeditrond »

rebsan skrev:Takk for svar. :-) har hørt at den såkalte spøkelse timen var fra 03:00 til 04:00. så var bare ekstra skummelt da.
Jeg har "sett" spøkelser ved høylys dag, så noen spøkelsestime finnes egentlig ikke. Men menneskehjernen er kanskje mer disponibel for å sanse slikt på den tiden av døgnet siden det er såpass stille rundt en :)
Antall ord: 67
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
gjest_3

- - - 03:30

Innlegg av gjest_3 »

jeditrond skrev:
rebsan skrev:Takk for svar. :-) har hørt at den såkalte spøkelse timen var fra 03:00 til 04:00. så var bare ekstra skummelt da.
Jeg har "sett" spøkelser ved høylys dag, så noen spøkelsestime finnes egentlig ikke. Men menneskehjernen er kanskje mer disponibel for å sanse slikt på den tiden av døgnet siden det er såpass stille rundt en :)
Skulle akkurat til å svar det samme. Det er visst da vi er mest åpen for det. Også har jeg lest at det har noe med månen og frekvenser å gjøre. Det er en åpning på en måte.
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- 03:30

Innlegg av Asbjørn »

Enten så har spørsmålet i denne tråden påvirket meg, eller så er det noe mer i dette ;
Jeg våkner ofte om natta, men når vekkeklokka ikke bråker, og det også er mørkt ute, snur jeg meg bare og sovner av igjen...

Men siden det stod noe om klokkeslett i denne tråden, sjekket jeg i natt... ( skulle tatt skjermdump på mobilen ;) )
For hva viste klokka ? Jo ; 03:31 :P

Forøvrig, jeg har selv registrert en "topp" i aktivitet ca kl 02:00 (sommertid), og at det var "helt dødt" kl 04:00 - i forbindelse med
besøk på et "spøkelsessted"....
( var noen år siden, men tror ikke tidene forskyver seg av den grunn )

A
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- 03:30

Innlegg av jeditrond »

Interessant at du har opplevd/målt denne spøkelsestimen Asbjørn! Mulig det henger sammen med energiavtrykk og ikke gjenferd? Eller at begge deler henger sammen på en måte jeg ikke skjønner ennå. Så langt har jeg nemlig merket gjenferd/spøkelser til alle døgnets tider nærmest ifm. husrens, men har ennå til gode å besøke en "ordentlig" hjemsøkt plass, bare vanlige hus :)
Antall ord: 69
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- - 03:30

Innlegg av Asbjørn »

jeditrond skrev:Interessant at du har opplevd/målt denne spøkelsestimen Asbjørn! Mulig det henger sammen med energiavtrykk og ikke gjenferd? Eller at begge deler henger sammen på en måte jeg ikke skjønner ennå. Så langt har jeg nemlig merket gjenferd/spøkelser til alle døgnets tider nærmest ifm. husrens, men har ennå til gode å besøke en "ordentlig" hjemsøkt plass, bare vanlige hus :)
Utover dette tilfellet for mange år siden, - har jeg ellers opplevet det til alle døgnets tider, også midt på dagen. Sommer som vinter.

Men - dette varierer fra sted til sted, - ingen steder er like.
Og kansje er det visse tidsrom det var ekstra menneskelig aktivitet- FØR det ble "(rest)energier" ?

Har selv "hjulpet ånder videre" og "renset" restenergier, og har iallfall sålangt merket det om det er "aktivitet" på et sted.

A
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links