Jeg har en venninne som bor i ett litt gammelt hus hvor det skjer noen uforklarelige ting, slik som at dører åpner seg, pc-en slår seg på selv, ting flytter på seg osv. Huset har 3 etasjer, og det skjer mest i øverste etasje. En gang når jeg overnattet der, hadde jeg (flink som jeg er) greid å glømme tannbørsten min. Venninnen min sa at de hadde noen reisetannbørster i øverste etasje, og at jeg kunne få en av dem. Da vi var der oppe merket jeg at venninnen min stivnet med engang hun gikk inn på soverommet til foreldrene (da det var foreldrene sitt baderom vi skulle hente tannbørsten fra). Hun stoppet liksom med engang hun kom inn dit, og rett etterpå skyndte hun seg inn på badet, hentet tannbørsten og skyndtet seg ut av rommet, og ned igjen. Da vi var kommet ned sa hun til meg at vekkerklokken til faren hennes var snudd inn mot veggen, og at hun hadde fått litt sjokk da hun så dette, og at det var derfor hun kanskje oppførte seg rart da vi var der oppe.
Uten å tenkte mer på dette, gikk vi å la oss. Jeg drømte den natten at vi gikk opp dit i 3. etasje, venninnen min gikk innpå badet til foreldrene og jeg ble stående i døråpning til soverommet. av en eller annen grunn følte jeg for å snu meg mot sengen og vekkerklokken til faren. Da fikk jeg se en gutt, omtrent 17-18 år som sto og såg på meg. Mens han såg på meg, snudde han vekkerklokken til faren slik at den ble vendt mot veggen. Det var da jeg våknet. Jeg kan huske hvordan han såg ut, mørkt hår, grønne øyne og ett arr på kinnet, og at han gikk i svart genser og mørkeblå bukse. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har sett han før.
Da jeg våknet, våknet også venninnen min. Hun er empat og følte at det var noe som ikke var helt rett, så hun spurte meg hva det var. Jeg fortalte hun drømmen og hun sa at hun hadde sett en gutt der oppe som lignet mitt beskrivelse. (hun og moren er åpen for slike ting)
oii, litt langt innlegg dette, men følte jeg måtte forklare dette da jeg skal spørre spørsmålene mine.
Er det mulig at jeg har drømt om en ånd som er i huset til venninnen min? Er det mulig at jeg begynner å åpne meg for slike ting?
Jeg er ganske ny på dette og er litt usikker. Håper på svar