Jeg og samboer flyttet inn i ny leilighet for noen mnd siden. Jeg har vært syk flere mnd før jeg kom inn i dette huset. Men jeg fikk høre av de som bodde her at det spøker her. Det er en mann som liker å gå å rydde og ordne i huset. Fordi han vil ha det til å se fint ut eller noe sånt. At ting blir flyttet på, osv.. Og at når det var ei jente flyttet inn, ble alt mye stillere. De opplevde ting o ny og ne. Men ikke ofte.
Så da lurer jeg på om jeg kanskje kan ha hatt et "møte" med han som går igjen. Jeg fikk en følelse av at jeg MÅTTE vaske gulvet selv om jeg vasket det for noen dager siden. Så jeg satte i gang, jeg vasket kjøkkenet først og ble ferdig der. Kom meg ut og skulle starte på stua, så fikk jeg så innmari vondt i hode, kvalm og svimmel. Sto litt der før jeg begynte å starte. Også måtte jeg inn på kjøkkenet for å hente noe, der står skuffen der grytekluter står åpne. Så jeg lukket den og gikk for å vaske videre. Ble vel borte i 10 min. Gikk inn, der står den andre skuffen som er øverst åpen. Siden samboer satt og spilte, så satt han der under hele tiden jeg vasket..
Så da lurer jeg på om han tok min energi til å lukke opp disse skuffene?
Ble i hvert fall svært dårlig, men jeg fortsatte. Nå har jeg gått inn i ny og ne for å se om skuffene står åpne igjen. Men ingenting så langt.
Er litt skremmende da vi ikke har opplevd så mye her enda. Har hatt en del historier igjennom åra av hva jeg har sett og opplevd. Men dette har jeg aldri oppdaget før, ikke når vi er i det andre rommet og holder på med våres ting.
(Sorry hvis det er mye skrivefeil, men føler meg så utrolig svimmel, men ser greit ut. )
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva kan dette være?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Hva kan dette være?
Er ikke sikkert han tok din energi for å åpne skuffene, mer at han merker at du kan merke ham og dermed forsøker å få mer av oppmerksomheten din. Kvalmen og svimmelheten kommer nok fra ham og har en sammenheng med intensiteten han kommuniserer så og si. Det er nok ikke vondt ment, kan hende han bare vil ha hjelp til å komme videre og har "plukket ut" deg siden du merker ham.
Antall ord: 71
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- Hva kan dette være?
Ja. det kan jo være sant. Men syns det er rart da. Fordi samboeren min har vært åpent for sånt før. Han kan få opp informasjon og sånt og se dem. Men han har vært lukket pga noe personlig og at det blir for mye for han. Så han har lukket seg helt og føler ingenting lenger. Så syns det er rart han prøver seg på meg. Fordi jeg har vært den som er mer åpen, men samtidig så er jeg ikke sånn at jeg kan åpne meg på samme måte som samboer. Jeg har bare følt han innimellom og hørt han.
Antall ord: 115
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Hva kan dette være?
Ikke rart i det hele tatt at han kontakter deg når samboeren din er fullstendig lukket. Selv om samboer har greid å merke sånt før vil han jo ved å lukke seg sperre for slik kommunikasjon fra ånder
Antall ord: 39
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Hide post links |
- Hva kan dette være?
Ja, fortalte han i stad hva som har skjedd. Å da sa han det samme som deg. at han kanskje går igjennom meg for å få oppmerksomhet. Så da sa han at selv om han ikke merker noe, så kan det hende det er noe her uansett. Fordi det var jeg som fant ut at det var noe i forrige leilighet som drev mest utenfor vinduene. Og seinere da han åpnet seg, så var det faktisk sant. For det fikk han opp også. så.. Er ikke så plagsomt heldigvis.
Antall ord: 88
Hide post links |