Så da lurer jeg på om jeg kanskje kan ha hatt et "møte" med han som går igjen. Jeg fikk en følelse av at jeg MÅTTE vaske gulvet selv om jeg vasket det for noen dager siden. Så jeg satte i gang, jeg vasket kjøkkenet først og ble ferdig der. Kom meg ut og skulle starte på stua, så fikk jeg så innmari vondt i hode, kvalm og svimmel. Sto litt der før jeg begynte å starte. Også måtte jeg inn på kjøkkenet for å hente noe, der står skuffen der grytekluter står åpne. Så jeg lukket den og gikk for å vaske videre. Ble vel borte i 10 min. Gikk inn, der står den andre skuffen som er øverst åpen. Siden samboer satt og spilte, så satt han der under hele tiden jeg vasket..
Så da lurer jeg på om han tok min energi til å lukke opp disse skuffene?
Ble i hvert fall svært dårlig, men jeg fortsatte. Nå har jeg gått inn i ny og ne for å se om skuffene står åpne igjen. Men ingenting så langt.
Er litt skremmende da vi ikke har opplevd så mye her enda. Har hatt en del historier igjennom åra av hva jeg har sett og opplevd. Men dette har jeg aldri oppdaget før, ikke når vi er i det andre rommet og holder på med våres ting.
(Sorry hvis det er mye skrivefeil, men føler meg så utrolig svimmel, men ser greit ut.