Noen som har tips hvilken opptaker jeg burde skaffet meg for opptak av EVP ?
Har vurdert denne: http://www.pixmania.no/diktafon/philips ... 3-bdl.html
Og et annet spørsmål, er smart telefoner slik som samsung galaxy SIII like bra til dette som en vannlig opptaker?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ EVP recorder
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2013 00:11
- 11
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2009 01:36
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Tromsø
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 39 ganger
- EVP recorder
Fint du er interessert i det paranormale. Jeg har ingen råd til deg om hvilken opptaker du bør anskaffe, men jeg vil råde deg til å utvikle dine åndelige evner. Hvis du blir i stand til å kommunisere med ånder så vil det være av mye større verdi enn noen skurrete lydopptak.
Antall ord: 55
How about that left hand, Ace?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2013 00:11
- 11
- - EVP recorder
Hvordan utvikler man åndelige evner da?Thulr skrev:Fint du er interessert i det paranormale. Jeg har ingen råd til deg om hvilken opptaker du bør anskaffe, men jeg vil råde deg til å utvikle dine åndelige evner. Hvis du blir i stand til å kommunisere med ånder så vil det være av mye større verdi enn noen skurrete lydopptak.
har prøvd å komme i kontakt med ånder tilbake i 2011 etter at jeg fikk inn en uforklarlig lyd på ipoden ved opptak, hørtes ut som en dør som åpnet seg og noen som steg inn i rommet.
dette var på soverommet mitt da jeg hadde forlatt leiligheten en times tid.
Ettervert prøvde eg å få kontakt med ånder med opptak på ipoden og PC, og fikk inn noen merkelige lyder, noe som kunne minne om magnetisk støy.
husker ikke helt hvordan lydene var, fikk beskjed om at eg burde slutte å skremme meg selv opp.
lol
men vertfall, dagen etter at eg hadde prøvd å få kontakt med de, så var eg småsvimmel hele dagen.
Våknet svimmel og den vedvarte hele dagen.
Det føltes som en slik svimmelhet man innimellom kan få etter søvn, men som regel da pleier å gå over i løpet av noen minutter.
En annen gang da satt eg i sofaen med lukket øyner og opptak, og plutselig fikk eg en kald guffs.
Kan ikke forklare hva det var, kansje eg holdt på å sovne eller noe.
Har også sett en dame midt på natten rett innenfor døren på soverommet som stod å så på meg, kan heller ikke forklare hva det var, men ble livredd.
Har blitt fortalt at det sikkert var en drøm, men vet 100% at eg var våken etter mindre enn 1 min etter, for husker at eg sjekket hva klokken var etter at hun var forsvunnet.
fortalte dette til min mor, og hun gikk opp på soverommet og ba den eller de som var der om å gå mot lyset for de hører ikkle til her lengre.
Så henne alldri mer etter dette, så eg vet ikke om det var en drøm eller om forstanden min spillte meg et puss eller om det virkelig var en ånd.
Og vet ikke om det overhodet er noen ånder i leilgheten min nå, spesielt ikke etter at moin mor ba de om å gå mot lyset.
Men som sagt har prøvd å komme i kontakt med ånder, men endte opp tilslutt med å ikke tro på det, for fikk alldri noen beviser på at det var noen ånder her.
Prøvde vel i noen par uker i 2011, og prøvde litt i fjor uten opptaker, prøvde å slappe av så mye eg kunne tror det var snakk om REM aktivitet av hjernen, men fikk det ikke til
Antall ord: 474
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Sep 2013 01:48
- 11
- Lokalisering: Skottland
- Har takket: 27 ganger
- Blitt takket: 95 ganger
- EVP recorder
Mener å ha sett en gammel tråd her på forumet om diverse ghosthunting merch. Inkludert utstyr som brukes til opptak av EVP. Prøv å bruk det som søkeord, eller scroll litt ned i underforumet om gjenferd og slikt.
Antall ord: 39
“The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven..”
― John Milton, Paradise Lost
― John Milton, Paradise Lost
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2009 01:36
- 15
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Tromsø
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 39 ganger
- - - EVP recorder
Vi har alle mennesker et indre øye som gjør at vi alle er i stand til å kommunisere med åndeverdenen. Noen har utviklet disse evnene i større grad enn andre, men alle kan lære å utvikle dem mer. Det finnes mange forskjellige måter man kan gjøre dette på.skyler2013 skrev:Hvordan utvikler man åndelige evner da?Thulr skrev:Fint du er interessert i det paranormale. Jeg har ingen råd til deg om hvilken opptaker du bør anskaffe, men jeg vil råde deg til å utvikle dine åndelige evner. Hvis du blir i stand til å kommunisere med ånder så vil det være av mye større verdi enn noen skurrete lydopptak.
har prøvd å komme i kontakt med ånder tilbake i 2011 etter at jeg fikk inn en uforklarlig lyd på ipoden ved opptak, hørtes ut som en dør som åpnet seg og noen som steg inn i rommet.
dette var på soverommet mitt da jeg hadde forlatt leiligheten en times tid.
Ettervert prøvde eg å få kontakt med ånder med opptak på ipoden og PC, og fikk inn noen merkelige lyder, noe som kunne minne om magnetisk støy.
husker ikke helt hvordan lydene var, fikk beskjed om at eg burde slutte å skremme meg selv opp.
lol
men vertfall, dagen etter at eg hadde prøvd å få kontakt med de, så var eg småsvimmel hele dagen.
Våknet svimmel og den vedvarte hele dagen.
Det føltes som en slik svimmelhet man innimellom kan få etter søvn, men som regel da pleier å gå over i løpet av noen minutter.
En annen gang da satt eg i sofaen med lukket øyner og opptak, og plutselig fikk eg en kald guffs.
Kan ikke forklare hva det var, kansje eg holdt på å sovne eller noe.
Har også sett en dame midt på natten rett innenfor døren på soverommet som stod å så på meg, kan heller ikke forklare hva det var, men ble livredd.
Har blitt fortalt at det sikkert var en drøm, men vet 100% at eg var våken etter mindre enn 1 min etter, for husker at eg sjekket hva klokken var etter at hun var forsvunnet.
fortalte dette til min mor, og hun gikk opp på soverommet og ba den eller de som var der om å gå mot lyset for de hører ikkle til her lengre.
Så henne alldri mer etter dette, så eg vet ikke om det var en drøm eller om forstanden min spillte meg et puss eller om det virkelig var en ånd.
Og vet ikke om det overhodet er noen ånder i leilgheten min nå, spesielt ikke etter at moin mor ba de om å gå mot lyset.
Men som sagt har prøvd å komme i kontakt med ånder, men endte opp tilslutt med å ikke tro på det, for fikk alldri noen beviser på at det var noen ånder her.
Prøvde vel i noen par uker i 2011, og prøvde litt i fjor uten opptaker, prøvde å slappe av så mye eg kunne tror det var snakk om REM aktivitet av hjernen, men fikk det ikke til
Jeg selv benytter meg av metoder jeg har fått anbefalt av ånder, og disse metodene fungerer veldig bra. Jeg har imidlertid fått beskjed om å ikke røpe for mye om dette, siden dårlige individer kan benytte seg av disse metodene for å prøve å utvikle sine mediale evner til å gjøre skade. Så jeg vil ikke si så mye om det på dette forumet. Men det er sikkert mange andre her som kan opplyse deg om andre, mer kjente, metoder.
Antall ord: 609
How about that left hand, Ace?
Hide post links |
- EVP recorder
Jeg tror en kan bruke hvilken som helt digital opptaker. Telefonen,datamaskinen osv. Jeg har bare brukt dataen min og telefonen og det har fungert det. Det er noe uklart men noe er også tydelig.
Ang kontakt med ånder.. Så er jeg selv litt usikker. Men jeg bruker drømmer og spontane følelser som veiledning. Også hvis du opplever at det er en del ting som gjentar seg ofte og du føler de henger sammen på en måte så kan det være at noen prøver å si deg noe. Feks så har jeg hatt et lite oppgjør med en kamerat av meg. Skulle på trening her om dagen og jeg viste bare intuitivt at han kom til å være der og det stemte. Vi har aldrig vert på samme studio sammen før. Vi snakket ikke sammen og på vei hjem så la jeg merke til at det var merkelig mange biler av samme type som han kjører på den lille veien jeg har å gå hjem igjen. Så tar det som et tegn på at dette vennskapet er ikke over riktig enda. Det samme med avdøde som prøver å si noe. Så kan det dukke opp sånne gjentagende hendelser som får deg til å minne om noe dere gjorde eller opplevde sammen
Ang kontakt med ånder.. Så er jeg selv litt usikker. Men jeg bruker drømmer og spontane følelser som veiledning. Også hvis du opplever at det er en del ting som gjentar seg ofte og du føler de henger sammen på en måte så kan det være at noen prøver å si deg noe. Feks så har jeg hatt et lite oppgjør med en kamerat av meg. Skulle på trening her om dagen og jeg viste bare intuitivt at han kom til å være der og det stemte. Vi har aldrig vert på samme studio sammen før. Vi snakket ikke sammen og på vei hjem så la jeg merke til at det var merkelig mange biler av samme type som han kjører på den lille veien jeg har å gå hjem igjen. Så tar det som et tegn på at dette vennskapet er ikke over riktig enda. Det samme med avdøde som prøver å si noe. Så kan det dukke opp sånne gjentagende hendelser som får deg til å minne om noe dere gjorde eller opplevde sammen
Antall ord: 220
Hide post links |