Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenUt av kroppen frivellig?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Cheveyo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 04 Okt 2013 16:36
10
Blitt takket: 1 gang

Ut av kroppen frivellig?

Innlegg av Cheveyo »

Hey
Jeg bare lurte veldig på om det er noen her inne som praktiserer dette og kan fortelle litt.
Er veldig interessert i å lese. Det blir liksom litt er mer virkelig også hvis jeg får lest det på norsk.. hehe. Jeg har gjort litt undersøkelse på nett og lært en del. Blandt annet at man kan gjøre det frivellig gjennom meditasjon. For mange så skjer det ufrivelig, som foreksempel ved en nær døden opplevelse. Men hva med frivellig? Og hvis du får til dette, hva driver du med? Hvordan ser det ut? Og hvis du ikke har gjort det enda, hva ville du gjort? :D Folk snakker om å fly rundt i luften blandt fjell og hus. Besøke avdøde, snakke med sine spirituelle guider. Det skal vist nok ikke være noen grenser! Så GØY!
Her er en video om prosessen bak en frivellig Ut av kroppen reise:

http://www.youtube.com/watch?v=lVUy8u1DfKA

Hun er en veldig flink og interessant (og ikke minst vakker, hehe.) spirituell lærer. Jeg anbefaler dere og se på flere av videoene hennes siden de har hjulpet meg i livet. Også på en ikke overnaturlig måte :D

Jeg har prøvd selv og kommet frem til den vibrationele delen som hun kaller det. Det føltes som om jeg svevde i luften. Det var ganske intenst. Men så ble jeg så opprømt også falt jeg tilbake igjen. Det tar mye trening trur jeg. Men jeg vil få det til :D
Antall ord: 255

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Ut av kroppen frivellig?

Innlegg av Nattstjerne »

Cheveyo skrev:Hey
Jeg bare lurte veldig på om det er noen her inne som praktiserer dette og kan fortelle litt.
Er veldig interessert i å lese. Det blir liksom litt er mer virkelig også hvis jeg får lest det på norsk.. hehe. Jeg har gjort litt undersøkelse på nett og lært en del. Blandt annet at man kan gjøre det frivellig gjennom meditasjon. For mange så skjer det ufrivelig, som foreksempel ved en nær døden opplevelse. Men hva med frivellig? Og hvis du får til dette, hva driver du med? Hvordan ser det ut? Og hvis du ikke har gjort det enda, hva ville du gjort? :D Folk snakker om å fly rundt i luften blandt fjell og hus. Besøke avdøde, snakke med sine spirituelle guider. Det skal vist nok ikke være noen grenser! Så GØY!
Her er en video om prosessen bak en frivellig Ut av kroppen reise:

http://www.youtube.com/watch?v=lVUy8u1DfKA

Hun er en veldig flink og interessant (og ikke minst vakker, hehe.) spirituell lærer. Jeg anbefaler dere og se på flere av videoene hennes siden de har hjulpet meg i livet. Også på en ikke overnaturlig måte :D

Jeg har prøvd selv og kommet frem til den vibrationele delen som hun kaller det. Det føltes som om jeg svevde i luften. Det var ganske intenst. Men så ble jeg så opprømt også falt jeg tilbake igjen. Det tar mye trening trur jeg. Men jeg vil få det til :D
Hei! jeg har ca en 40 talls turer bak meg.Drev meg dette for ett par år siden men nå får jeg det merkelig nok ikke til lenger ;O/ enda jeg har prøvd men har lite tid til å trene så kanskje derfor.Øvelse gjør mester vet du!

Jeg brukte en øvelse jeg fikk med en coach.Det gikk helt enkelt ut på å være så avslappet så mulig foreks rett etter at en har våknet om morgenen eller sånn halvsøvnig men våken!.Det jeg da såg for meg var at jeg gikk ut av kroppen og fjernet meg fra huset.Såg liksom huset laaangt der nede og så gikk jeg så høyt opp jeg bare kunne.Til jeg kom til ett slags rom som jeg såg for meg var hvitt.Beskrev fargene for meg selv.Så åpnet jeg døren til lyset og gikk inn i det.Og da brukte det å hende noe weird!! for det ble ett veldig RYKK i kroppen og så var jeg ute!!!!.Det var utrolig rart men også veldig skummelt.Dei første gangene dro jeg bare rundt i nabolaget og husker at jeg fløy opp ned utenfor den lokale butikken att med en ånd jeg traff på veien.Andre episoder var at jeg kom til ulike naturlandskaper for meg fremmed..om det var tilbake i tid vet jeg ikke.En av dei siste gangene stod jeg i en lystunell og ble møtt av en guide som nekta meg inngang der..tror det var i en av dei høyere sfærer.Og den siste gangen jeg gikk ut så kom jeg til ett jorde men da jeg skulle hjem igjen så fann jeg ikke kroppen min!!!!! ble livredd....til slutt ropte jeg på min skytsengel Maria som kom og fikk meg hjem!! slik at jeg kunne returnere! da gikk jeg inn i kroppen min opp ned..Det tok faktisk flere minutter før den astrale kroppen tilpasset seg kroppen min og jeg var svimmel.Men etter dette så har jeg ikke klart det mer.Litt synd er det for det var gøy også.
Antall ord: 620

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

- Ut av kroppen frivellig?

Innlegg av Regn »

woow.. flere som har opplevelser med dette? Jeg kan fornemme at jeg har opplevd liknende ting, men tror det ligger såpass dypt i bevisstheten min at jeg ikke husker det i våken tilstand. Noe jeg husker veldig godt derimot, skjedde for ca 2 uker siden. Jeg lå i senga og var veldig avslappet, og plutselig begynte jeg å fokusere på en prikk jeg så når jeg lukket øynene. Ganske raskt ble prikken til en snurrende spiral (som et stormsenter ovenfra, eller en galakse), og det var heelt tydelig. Denne spiralen var rødlig. Og etter å ha fokusert på spiralen i kanskje ett minutt (jeg var fortsatt helt tilstede i rommet og kroppen min), så ble spiralen til en slags snurrende spiraltunnel, som gikk dypt innover. Tunnelen var blitt grønn-grålig og snurret på en måte i takt med hjertet mitt. Så husker jeg ikke mer. Tror kanskje jeg ble borte et sekund, før jeg åpnet øynene og var ganske forbauset over hva jeg hadde sett.
Våkner også ofte om morgenen i en tilstand som føles som hele kroppen min vibrerer. Og spesielt i hjerteregionen, men også andre energisentre.Veldig god følelse.
Men- finnes det egentlig noen "farer"/forsiktighetsregler å ta ved det å trene seg til å kontrollere bevisstheten i forbindelse med drømmer og slike opplevelser? I såfall, hvilke, mener dere? :)
Antall ord: 229
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links