Hei alle sammen.
Har ikke vært aktiv på forumet på lange tider nå,men er innom av og til.
Som "de eldste" her inne vet,har jeg lagt ut flere opplevelser her inne,og har fortsatt mine opplevelser her hjemme.
Men min ektemann hadde en opppplevelse her for en tid tilbake som jeg fant ut skulle dele med dere.
Altså så var det en kveld han stod midt i trappa vår som skiller våre to stuer mellom 1. og 2. etasje fordi han måtte sjekke varmepumpa vi har på veggen der. Den fungerte ikke helt.
Mens han står vendt mot denne og undersøker,ser han at "noen" kommer ut på stua og tror det er sønnen vår,da han har rom der nede i 1.etasje. Da mannen min intuitivt snur seg mot det han tror er sønnen i huset,ser han en dameskikkelse,eldre med grålig kort og litt krøllete hår og lys blå "forklekjole" komme ut fra vår sønns dør,runder hjørnet rundt sisesyuebordet,og forsvinner i løse lufta rett gjennom døra ut til gangen.
Mannen min har til dags dato aldri vært spesielt overtroisk,dog har han vel stillt seg noe undrende til ting her hjemme han også.
Kan forresten nevne at samme kvelden omtrent et par timer før hans opplevelse,merket jeg at det sto noen kloss inntil bak meg mens jeg drev på å sette på plass et kakefat i høyskapet ppå stua. Følelsen var veldig tydelig. Mannen min var ikke i dette rommet da og heller ingen andre bortsett fra meg selv. Det ser ut til at det i alle fall er aktivitet her dersom vi ordner og "styrer" mye med huslige ting av ymse slag. Ville dele dette med dere.
Kristiane.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Min manns møte med en dames materialisering.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Aug 2009 11:28
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Blitt takket: 6 ganger
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Min manns møte med en dames materialisering.
Takk for delingen. Fascinerende historie
Antall ord: 5
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2010 02:16
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 1 gang
- Min manns møte med en dames materialisering.
kristiane skrev:Hei alle sammen.
Har ikke vært aktiv på forumet på lange tider nå,men er innom av og til.
Som "de eldste" her inne vet,har jeg lagt ut flere opplevelser her inne,og har fortsatt mine opplevelser her hjemme.
Men min ektemann hadde en opppplevelse her for en tid tilbake som jeg fant ut skulle dele med dere.
Altså så var det en kveld han stod midt i trappa vår som skiller våre to stuer mellom 1. og 2. etasje fordi han måtte sjekke varmepumpa vi har på veggen der. Den fungerte ikke helt.
Mens han står vendt mot denne og undersøker,ser han at "noen" kommer ut på stua og tror det er sønnen vår,da han har rom der nede i 1.etasje. Da mannen min intuitivt snur seg mot det han tror er sønnen i huset,ser han en dameskikkelse,eldre med grålig kort og litt krøllete hår og lys blå "forklekjole" komme ut fra vår sønns dør,runder hjørnet rundt sisesyuebordet,og forsvinner i løse lufta rett gjennom døra ut til gangen.
Mannen min har til dags dato aldri vært spesielt overtroisk,dog har han vel stillt seg noe undrende til ting her hjemme han også.
Kan forresten nevne at samme kvelden omtrent et par timer før hans opplevelse,merket jeg at det sto noen kloss inntil bak meg mens jeg drev på å sette på plass et kakefat i høyskapet ppå stua. Følelsen var veldig tydelig. Mannen min var ikke i dette rommet da og heller ingen andre bortsett fra meg selv. Det ser ut til at det i alle fall er aktivitet her dersom vi ordner og "styrer" mye med huslige ting av ymse slag. Ville dele dette med dere.
Kristiane.
Hei, - hva er "sisesyuebordet"?... Og "høyskapet"??
Antall ord: 318
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |