Hei.
Jeg bor i en leilighet som ble bygget i 2006. Det er vel og bra, men noen ganger ser jeg blinkende lys som oppstår i rommet, stort sett hvite, men mange ganger i alle regnbuens farger. Både med taklyset av og på, dag som natt. Noen av disse minner nærmest om hvite stjerner, og andre kan være lyseblå og de sklir liksom rundt langs taket. Andre ganger ser jeg svarte skikkelser i rommet, og det har hendt at de har stått inntil meg eller ligget ved siden eller oppå meg når jeg slapper av i sengen. Andre ganger kjenner jeg sterke "energier" eller hva jeg skal kalle det på forskjellige steder og hører stemmer som svirrer rundt i rommet og folk som går i trappen, selv om jeg bor alene. Noen ganger kjenner jeg også et sterkt nærvær av noen eller noe, og det er veldig skremmende. Det skal nevnes at jeg er utredet for diverse sykdommer (bla. epilepsi og hypnagoge tilstander) som innebærer hallusinasjoner samt netthinneproblemer, (det gjorde jeg hos øyenlege) men jeg har ingenting påvist da disse utredningene ble gjort grundig. Noen som kan gi meg et slags svar på disse fenomenene? Er det normalt?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ukjent med åndeverdenen søker svar!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Aug 2012 10:56
- 12
Ukjent med åndeverdenen søker svar!
Sist redigert av Adina på 05 Sep 2013 11:44, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 210
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- Ukjent med åndeverdenen søker svar!
Jeg ser lys som du beskriver både når blodtrykket er for høyt eller plutselig faller veldig, og når blodsukkeret blir for lavt, så akkurat det har nok en ren fysiologisk forklaring!
Skyggene du opplever vet jeg ikke hva kan være.
Hva tror du selv?
Skyggene du opplever vet jeg ikke hva kan være.
Hva tror du selv?
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
Blodtrykket har jeg akkurat vært hos legen og sjekket, og det var helt fint. Ikke sliter jeg med blodsukkeret heller. Ifølge legen er jeg helt frisk, så jeg forstår ikke hva dette er...
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
En idè kan være å forsøke å fotografere "fenomenet". Dersom du klarer å ta bilde av/ filme disse lysene og eventuelt skyggene vil du i det minste få bekreftet at de faktisk er der og at du ikke bare ser syner/ har en eller annen form for synsforstyrrelse. Hvis du derimot ser disse lysene og fotograferer og de ikke lar seg fange kan det kanskje være sannsynlig at det er noe som sitter på netthinnen?
Antall ord: 75
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
- - Ukjent med åndeverdenen søker svar!
Det skal jeg prøve!
Bearchild skrev:En idè kan være å forsøke å fotografere "fenomenet". Dersom du klarer å ta bilde av/ filme disse lysene og eventuelt skyggene vil du i det minste få bekreftet at de faktisk er der og at du ikke bare ser syner/ har en eller annen form for synsforstyrrelse. Hvis du derimot ser disse lysene og fotograferer og de ikke lar seg fange kan det kanskje være sannsynlig at det er noe som sitter på netthinnen?
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Jeg prøvde heller ikke å antyde at du er syk.Adina skrev:Blodtrykket har jeg akkurat vært hos legen og sjekket, og det var helt fint. Ikke sliter jeg med blodsukkeret heller. Ifølge legen er jeg helt frisk, så jeg forstår ikke hva dette er...
Blodtrykksfall kan alle oppleve, og man trenger ikke være syk selv om man opplever svingninger i både blodtrykk og blodsukker. Det er ikke helt uvanlig at stress, kosthold, søvn osv påvirker kroppen, og de fysiske reaksjonene jeg får når dette skjer, er prikk like de du beskriver.
Edit: Ellers syns jeg Bearchild kom med et godt forslag...
Antall ord: 111
Hide post links |