Mange har hverdagslige saker hjemme på kjøkkenet.
Visste du at mange er magiske også?
Sjekk denne linken...
http://www.scribd.com/mobile/doc/161878 ... fullscreen
A
Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler ⇒ Det du har hjemme av magiske saker
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
- Det du har hjemme av magiske saker
Så hvis jeg bare legger hvitløk rundt om i leiligheten, sånn her og der, så unngår jeg tyveri?Hvitløk er også brukt til beskyttelse og eksorsisme, og er omtalt i nesten allevampyrhistorier som finnes (i hvert fall de eldre). Den kan også brukes tilhealing, begjær og for å unngå tyveri etc.
Antall ord: 55
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
- - Det du har hjemme av magiske saker
TENK om det hadde funkaVermilion Oriol skrev:Så hvis jeg bare legger hvitløk rundt om i leiligheten, sånn her og der, så unngår jeg tyveri?Hvitløk er også brukt til beskyttelse og eksorsisme, og er omtalt i nesten allevampyrhistorier som finnes (i hvert fall de eldre). Den kan også brukes tilhealing, begjær og for å unngå tyveri etc.
både politi, tyttebærpoliti og andre hadde blitt arbeidsledige....
Antall ord: 73
Hide post links |
Tror det hadde vært mer effektivt enn politi. Så kunne de heller bruke tiden sin på å leke viktig.
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Okt 2013 06:22
- 11
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
- Har takket: 543 ganger
- Blitt takket: 573 ganger
Det er begrenset med hvitløk å finne hos meg, rett og slett for at min samboer får fullstendig fnatt av lukten.. Smugler inn og annet take out måltid inneholdende hvitløk, da, hvoretter min Supermann står face to face med sin kryptonitt, og nebb er påkrevd pussing og skylling om kollaps skal unngås (he, he)..
Men har jo en grei chunk likevel, da, hvor det mest typiske er de to Tarrot stokkene mine, røkelsespinner, en og annen amulett, noen steinsorter, stearinlys, hesteskoen min på veggen, og for ikke å glemme min bok-samling innen trolldom, spell-samlinger, m.m, hvorav min udiskutable nr.1 er Simeon´s Necronomicon.
Men har jo en grei chunk likevel, da, hvor det mest typiske er de to Tarrot stokkene mine, røkelsespinner, en og annen amulett, noen steinsorter, stearinlys, hesteskoen min på veggen, og for ikke å glemme min bok-samling innen trolldom, spell-samlinger, m.m, hvorav min udiskutable nr.1 er Simeon´s Necronomicon.
Antall ord: 113
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Hide post links |