Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserredd for å sove=/

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 101
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

redd for å sove=/

Innlegg av CrazyMy »

hey, jeg er ei jente på 15 år. siden jeg var 7 har jeg drømt om tinger før de skjer. i begynneslsen var jeg redd, men så begynte d å gå over, men det siste åre så drømmer jeg mye mer. :shock: d siste jeg drømte var at mormora til en kompis kresjet å døde litt utenfor tr.heim. 2 dager etterpå skjedde d... :cry: nå har jeg ikke sovet orntli på flere netter, jeg er redd for å se lignedes igjen... det er ikke arti å se mormoren til kompisen min dø, hun vi ofte var med å fikk boller og brus og satt der etter skolen å gjor lekser. hva skal jeg gjøre? :cry: jeg er så lei...! :(
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tutta

Innlegg av Tutta »

Hei!

Jeg har det litt på samme måte. Men har ikke opplevd å få dødsbudskap om de som er nært rundt meg. Jeg hadde blitt skremt jeg også! All sympati til deg! Er gjerne ikke så lett å snakke med noen rundt deg heller, hvis de ikke er "inn" i det alternative.

Jeg har ikke prøvd det, men jeg tror det er mulig å si til seg selv før man sovner om natten, at en ikke vil ha slike drømmer/syn. (gjerne litt mer i detaljer) Har prøvd dette en gang når jeg trengte råd i en sak, og fikk svar igjennom en drøm.


Lykke til :)
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Jeg foreslår akkurat det som Tutta foreslår, at du før du legger deg sier til deg selv at "I natt skal jeg bare ha gode drømmer."

Skriv gjerne setningen på en liten lapp som du legger under puten sammen med en pose kamillete (vanlig ubrukt tepose med kamillete, altså).

La lappen ligge der i ni dager, og hver kveld etter at du har lagt deg løfter du på puten snuser inn litt beroligende kamomilleduft og leser høyt og vennlig, men bestemt for deg selv det du har skrevet.

Den niende dagen skal du utpå kvelden lage te av teposen og drikke den mens du brenner lappen (i et stort askebeger eller noe sånt) samtidig som du sier til deg selv, "Nå drikker jeg gode drømmer og brenner alle mine mareritt."

Synes du det låter nifst med ild, kan du drikke teen mens du tenker/sier at du drikker gode drømmer, og så ta med deg lappen til en elv eller til havet eller til en kilde og kaste den der mens du sier, "Jeg har drukket gode drømmer og nå flyter alle mine mareritt bort."

Og finnes det ikke noen elv eller bekk eller sånt i nærheten kan du faktisk rive lappen i småbiter og spyle den ned i do!

God gammeldags trollregle gitt til meg av gammeltanten min. :)
Antall ord: 233
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Re: redd for å sove=/

Innlegg av Lone »

CrazyMy skrev:hey, jeg er ei jente på 15 år. siden jeg var 7 har jeg drømt om tinger før de skjer. i begynneslsen var jeg redd, men så begynte d å gå over, men det siste åre så drømmer jeg mye mer. :shock: d siste jeg drømte var at mormora til en kompis kresjet å døde litt utenfor tr.heim. 2 dager etterpå skjedde d... :cry: nå har jeg ikke sovet orntli på flere netter, jeg er redd for å se lignedes igjen... det er ikke arti å se mormoren til kompisen min dø, hun vi ofte var med å fikk boller og brus og satt der etter skolen å gjor lekser. hva skal jeg gjøre? :cry: jeg er så lei...! :(
Kansje du skal dele tankene dine med noen rundt deg som du er trygg på?
Kansje finne noen i nærheten din som kan hjelpe deg? :roll:
Det hjelper mye med en prat vettu :wink:
Antall ord: 152
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 101
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av CrazyMy »

tusen takk for alle de gode rådene :) jeg skal prøve det med teposen å lappen under puta, å hive den på sjøen som jeg bor med etterpå :D å jeg skal dele tenkene mine med anre, bare de ikke blir redde :?
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

CrazyMy skrev:tusen takk for alle de gode rådene :) jeg skal prøve det med teposen å lappen under puta, å hive den på sjøen som jeg bor med etterpå :D å jeg skal dele tenkene mine med anre, bare de ikke blir redde :?
Hva med foreldrene dine da? :roll:
Antall ord: 47
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 101
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av CrazyMy »

Lone skrev:
CrazyMy skrev:tusen takk for alle de gode rådene :) jeg skal prøve det med teposen å lappen under puta, å hive den på sjøen som jeg bor med etterpå :D å jeg skal dele tenkene mine med anre, bare de ikke blir redde :?
Hva med foreldrene dine da? :roll:
dem frike heit ut :shock: pappa har jeg ike noe med, så det er ikke vits... å mamma hadde vel bare klikka å sendt me på CT-undersøkelse som ho gjor når jeg var liten. jeg sa det til henne når jeg var liten skjønne du, å da ble det fult styr i familien min, oldefaren min var også sånn, at han drømte sånt, og til slutt tok han live sitt. tremeningen min gjor det også, for han var også sånn.... ho tror jeg også kommer til å gjøre d :? uff :cry:
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BoosteR
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 29 Jan 2005 21:34
19
Kjønn (valgfri): Guttevalp
Har takket: 1 gang

Innlegg av BoosteR »

Men ikke gjør nå dumt væffal ;)
Antall ord: 8
/BoosteR - Gjerne PM meg ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tutta

Innlegg av Tutta »

Jeg ble også sendt til CT-undersøkelse når jeg var liten, for jeg fikk inn bilder i hodet...de kom fram til at jeg var frisk da! :) Jeg husker i begynnelsen når "det alternative" virkelig begynte å skje rundt meg. Jeg var kjempe forvirret og det var vanskelig å finne noen å snakke med. Men ikke gi opp! Jeg kom faktisk fram til at en kamerat av meg har det på samme måten,det hadde jeg ikke visst om jeg ikke hadde "fisket"litt om temaet. Om ikke de nærmeste rundt deg som forstår, så er det andre! som feks her. :) Tro meg, du er ikke alene om å ha de opplevelsene!
Antall ord: 114

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 101
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av CrazyMy »

Tutta skrev:Jeg ble også sendt til CT-undersøkelse når jeg var liten, for jeg fikk inn bilder i hodet...de kom fram til at jeg var frisk da! :) Jeg husker i begynnelsen når "det alternative" virkelig begynte å skje rundt meg. Jeg var kjempe forvirret og det var vanskelig å finne noen å snakke med. Men ikke gi opp! Jeg kom faktisk fram til at en kamerat av meg har det på samme måten,det hadde jeg ikke visst om jeg ikke hadde "fisket"litt om temaet. Om ikke de nærmeste rundt deg som forstår, så er det andre! som feks her. :) Tro meg, du er ikke alene om å ha de opplevelsene!
tusen takk =) dette hjelper utroli mye, jeg var redd at jeg var snart den eneste først, å de andre hadde bare "forsvunnet" som de i familien min :? men nå vet jeg at det er maneg flere her, og mange jeg kan dele tingene mine med, det hjeleper utrolig mye, men jeg er fortsatt redd for å fortelle noe, men det kommer vel etterhvert :)
tusen takk :D
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
CrazyMy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 101
Startet: 06 Mar 2005 18:08
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: molde
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av CrazyMy »

BoosteR skrev:Men ikke gjør nå dumt væffal ;)
dOnT wØrY :wink: jeg tenker ikke på slikt lengre, ikke så ofte iallefall, for nå vet jeg at jeg ikke er den eneste snart :D *glise*
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ananas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 249
Startet: 04 Feb 2005 21:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Ananas »

Hva er CT-undersøkelse? :oops: :lol:
Antall ord: 5
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Nysgjerrige meg;) skrev:Hva er CT-undersøkelse? :oops: :lol:
denne siden froklarer de hva det er og hvordan den foregår. :)

Slik ser en CT-skanner ut (variasjoner forekommer fordi det er forskjellige firmaer som lager dem):

Bilde
Antall ord: 37
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links