Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsynthetoslo hjelp<3

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

lovable
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 08 Nov 2012 01:16
11
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: oslo
Har takket: 1 gang

oslo hjelp<3

Innlegg av lovable »

jeg trenger å snakke med en klarsynt. for meg er dette utrolig viktig men jeg vet
ikke hvor jeg kan finne en seriøs, klarsynt <3
noen som har en de kan anbefale ? sted eller noe slikt ?




masse tusen hjertelig takk, på forhånd <3 :)
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- oslo hjelp<3

Innlegg av jeditrond »

Det er flere her inne som er klarsynte, men om det finnes noen spesielle steder du kan gå for å komme i kontakt med klarsynte aner jeg ikke. Utenom alskens teletorg-tjenester da, som jeg verken vil anbefale eller ikke anbefale. Godt mulig noen av de som jobber på slike telefontjenester er ekte vare, men det er jo rimelig dyrt :)
Antall ord: 59
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lovable
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 08 Nov 2012 01:16
11
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: oslo
Har takket: 1 gang

- oslo hjelp<3

Innlegg av lovable »

prøvd telefontingen en gang... og det ble siste gang :thumbdn
veldig vannskelig å finne dette<3 men tusen takk <3 <3 :)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - oslo hjelp<3

Innlegg av jeditrond »

lovable skrev:prøvd telefontingen en gang... og det ble siste gang :thumbdn
veldig vannskelig å finne dette<3 men tusen takk <3 <3 :)
Om du har mulighet til det kan du jo beskrive problemet ditt, så kanskje noen kommer frem fra "skyggene" og sier de kan hjelpe til med dette?
Antall ord: 47
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lovable
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 08 Nov 2012 01:16
11
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: oslo
Har takket: 1 gang

- oslo hjelp<3

Innlegg av lovable »

jeg har hatt mye vondt i hjertet mitt siste året. inni hjertet mitt er det bokstavlig talt "sånn sårt" inni som hele tiden verker fordi det er vondt av alt som har vært med bruddet som ødlagt meg helt det var som man mistet hel familie på nytt. dette vær værste jeg var med på og alldri mere ! tatt avstand fra alt og jeg er helt ødlakt.og han var den slemmeeste selv om jeg aksepterte alt fordi man elsker en så høyt. etter det fikk jeg frisørstilling

det er drama 24/7. og jeg får ikke være meg selv. noe jeg sliter masse med når jeg ikke har funnet meg selv tilbake fra forgje situasjon.
på jobben er det alt for mye negativt, som jeg prøver å takle. sjefen sier vi er ikke følelser så bare å prelle av seg og bli tøfffere .. men det er ikke meg heller . men blir masse lei meg når de baksnakker alt og alle og ink meg. jeg vet ikke om det er verdt å fullføre utdanningen som det .. og jeg vet ikke om jeg egenlig lyst til så mye annet også som jobbtilbudet med å starte klesbutikken. noe jeg har også lyst til. men det er jo ikke utdanning . men jeg kan jobbe meg oppover der også ...


så det er en del ting som er veldig stort men jeg håper på en som kan vise en liten settning eller vei som treffer meg som uansett hvor det kommer fra som høres sprøtt ut et tegn om noe som høres riktig ut. egenlig om det er noe som får inn noe på meg når de leser det bare si det :P jeg er åpen for alt. føler jeg har vært med på det meste.

kanskje jeg bare skulle ha flyttet ut og til usa er også en drøm men jeg vet ikke hva som er i tarot kortene eller fremtiden...selv om det er i meg. jeg høres skikkert rar ut for mange men jeg vil bare endelig prøve å være lykkelig med meg selv på min måte selv om jeg ikke føler meg norsk normal :P om det ga noen mening :P spiser ikke brød med ost hver morgen får å si det slik.

men be meg forklare om det er noe, er ikke såå flink til det :) er åpen bok da :P tihi <3
Antall ord: 413

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- oslo hjelp<3

Innlegg av Lilja »

Jeg tror en "klarsynt" er det siste du trenger akkurat nå. Selv om det finnes dyktige folk der ute, er det også mange som er mest ute etter egen vinning. Og i en sårbar situasjon er det lett å falle for deres "gode råd".
Jeg tror kanskje at det du trenger er å begynne å lytte til deg selv, få stablet selvtilliten på beina, finne ut hva du vil, og stake ut kursen deretter.

Eller for å si det brutalt: Ta ansvar for eget liv!

Jeg tror også at du egentlig vet hva du har lyst til, og hvilke valg som vil være best for deg, men at du kvier deg for å velge helt på egen hånd. For idet du velger selv, må du også bære ansvaret dersom noe skjærer seg, og det kan være skummelt.

Eller kanskje er jeg helt på jordet ... ;)

Uansett: Jeg håper du finner ut av ting, enten på den ene eller den andre måten!
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- oslo hjelp<3

Innlegg av Asbjørn »

Jeg er enig med Lilja her, - å gå til en "klarsynt" kan KANSJE gi deg en pekepinn videre, - men det er stor risirko for at du kommer borti en som ikke egentlig kan, men som kommer med masse svada for å tjene penger...
Og hvordan det går med den som ringer -gir de en blank f... i .
( At de samtidig ødelegger for de ekte klarsynte, er bare et "jaja -hva så" for de.)

Ett tips jeg har sett mange har fått er "Forsøk å se deg selv utenfra".
Som om du ser på en bekjent, eller en venn.
Hvilke råd ville du da gitt til denne vennen ?

Mennesker er forskjellig, - noen er røde, noen er brune, noen er rosa og noen er hvite, - men det er utenpå.
Men også i tanker og væremåte.
Derfor er det ofte vanskelig å passe inn, - selv blant de som ellers er like.
( Om jeg kommer i en politisk diskusjon med min bror, kan det komme ganske mye rare kommentarer, vi er ikke enig i alt )

Forsøk å se på deg selv utenfra, - tenk deg et annen ansikt, men resten likt, - HVA ville du rådet vedkommende til ?
Hvilke vei vil du råde ; skal eller skal ikke fortsette på utdannelsen ?

Jeg har vært i arbeidslivet i mange mange år, og kommet til at hvaslags jobb du har er mindre viktig, - det viktige er at du trives.
At du liker det du gjør, og liker kolleger ( og helst også sjefene ).
Vi vet det ikke er slik overalt, - egentlig få plasser.
Derfor er valget av yrke viktig.
Frisør ; liker du å snakke med folk ? Hvis ikke, feil yrke...

Men igjen ( for siste gang ?? ) - Forsøk å se deg selv utenfra, - tenk deg at du skal forsøke å hjelpe en søster med gode råd.

Tenk og litt på dette med USA; - tror du egentlig det vil bli bedre der ?
Sjekk den amerikanske økonomien, - og arbeidsledigheten...
Hvilke sjanser har du for jobb ?
Du vet hva du har, men ikke hva du får.

Og tilslutt ; Et utrykk som jeg fikk fra min far, og som jeg vet han og har fått :

"DA LAGA SEG..." ( det går seg til - det ordner seg... )

Livet består av mange valg, - følg hjertet når du har fakta på bordet....

mvh Asbjørn
Antall ord: 390

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- oslo hjelp<3

Innlegg av Isan »

Lovable, jeg henger meg i hovedsak på Lilja og Asbjørn, en klarsynt er neppe best egnet til å snakke med deg nå. Jeg tror du ville hatt mer glede og nytte av å snakke med et klokt menneske, kanskje et som var ett, to eller tre tiår eldre enn deg. Et menneske som kan lytte til det du sier og kanskje komme med innspill.

Hvis jeg forstår deg rett, er du i frisørlære akkurat nå. Og da er du kanskje tilknyttet en skole? I så fall har den skolen kanskje helsesøstertjeneste slik at du kunne prøve å ta kontakt med helsesøster? De er ofte fine mennesker å snakke med når man står slik og ikke helt vet verken ut eller inn.

Sender en dyp gyllengul støttestråle til deg :)
Antall ord: 136
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links