alldri alldri alldri hadde jeg trodd før på dette. inntill denne dagen så nærme var akuratt som de kunne ha sett rett på meg. det er det sykeste rareste jeg har opplevd. men ... en liten tanke sier

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Velkommen i sett ufo-klubbenlovable skrev:får 7 år siden var jeg på vei hjem, det var soleklart og sommer selv om det var august...altså perfekt vær..til å se opp på fine blå himmelen.. på veiopp stien før det kommer en liten skog skråning titter jeg rett opp.. og jeg snakker (action/ fantasy film - sjokkert blikk ) når jeg titter opp og 20 meter altsåååå ganske nærme! ser jeg det vi kaller ufo! den siger da sakte inn mot skråningen rett over trærne og jeg ser RETT OPP!!!! i alle år har dette vært myyyye tenking og litt vannskelig fordi jeg har alltid vært mer spirituel / healing / jordær enn å tenke på slikt. denne store runde saken..med 1111000 detaljer på den ser jeg litt for leenge får å tenke at jeg ikke så noen tingen!. jeg løøøp opp skråningen får å se den på andre siden etter jeg sto og tittet på den først i 20 / 30 sekunder. og den var vekk.
alldri alldri alldri hadde jeg trodd før på dette. inntill denne dagen så nærme var akuratt som de kunne ha sett rett på meg. det er det sykeste rareste jeg har opplevd. men ... en liten tanke sier... altså det jeg kommer frem til...jeg føler jeg ikke har noen andre steder jeg kan si dette til som kan forstå meg ? .. ikke lett å være alene om det..
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Har da vært ufoer over Oslo, til og med blitt filmetFighteren skrev:jeg vil også se en ufo.
men så kjedelig som oslo er så svinger de sikkert aldri innom..
Hide post links |
Meh... Jeg er gira på UFOer men disse så jo bare ut som kinesiske lyslykter. Samme type lys og bevegelser som jeg sto og sukket henført over på nyttårsaften ifjor.jeditrond skrev: Har da vært ufoer over Oslo, til og med blitt filmet![]()
Hide post links |
Legg merke til at noen av disse lyktene skifter kursSvartepus skrev:Meh... Jeg er gira på UFOer men disse så jo bare ut som kinesiske lyslykter. Samme type lys og bevegelser som jeg sto og sukket henført over på nyttårsaften ifjor.jeditrond skrev: Har da vært ufoer over Oslo, til og med blitt filmet![]()
Hide post links |
Hide post links |
Ikke rart at folk føler seg iakttatt siden "UFOene" sannsynligvis er utstyrt med kamera...HappeTittenTooYouNow skrev:Du er ikke alene..
Har hatt omtrent samme opplevelse, bare at vi var et helt borettslag som bevitnet en liknende hendelse. Men den sterkeste og rareste følelsen var når jeg selv følte meg iakttatt... Den er helt ubeskrivelig rar, og jeg trivdes ikke helt med den følelsen...
Hendelsen min ble skrevet inn av min datter for noen år siden, og finnes under subjektet: "Jeg så en UFO i går", (eller noe liknende)
Det er mange av oss undrende her inne, og noen få som liker å leke para-politi.
Happe...
Hide post links |
Hide post links |
Fighteren skrev:jeg vil også se en ufo.
men så kjedelig som oslo er så svinger de sikkert aldri innom..
Hide post links |
Hide post links |
Chimera skrev:Ikke rart at folk føler seg iakttatt siden "UFOene" sannsynligvis er utstyrt med kamera...HappeTittenTooYouNow skrev:Du er ikke alene..
Har hatt omtrent samme opplevelse, bare at vi var et helt borettslag som bevitnet en liknende hendelse. Men den sterkeste og rareste følelsen var når jeg selv følte meg iakttatt... Den er helt ubeskrivelig rar, og jeg trivdes ikke helt med den følelsen...
Hendelsen min ble skrevet inn av min datter for noen år siden, og finnes under subjektet: "Jeg så en UFO i går", (eller noe liknende)
Det er mange av oss undrende her inne, og noen få som liker å leke para-politi.
Happe...
Hadde selv en snodig observasjon ei natt tidlig i vår av et lysende objekt som for rundt på himmelen mens det skifta farge. Ble nesten skuffa når det åpenbart landa der RC-fly folka har flyplassen sin. Det må ha vært denne eller en lignende farkost:
Med kamera og spesialbriller kan disse manøvreres over ganske store avstander, den jeg så var minst en km. fra utgangspunktet.
Hide post links |