Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetJeg er ny. dette er litt av min historie!

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Perro88
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 05 Aug 2013 00:38
10
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 3 ganger

Jeg er ny. dette er litt av min historie!

Innlegg av Perro88 »

Hei! Jeg er ny på forumet, jeg har forsøkt å søke, men jeg finner ikke meg selv på dette forumet uten å skrive først! hehe...

Jeg vil ikke påstå at jeg er noen klarsynt mann. Jeg har opplevd noen episoder, som gir meg inntrykk av det. MEN jeg VET at jeg er EMPAT. Noe som også kan være årsak til fenomenet.
Jeg blir sterkt preget av å skrive i denne stund, lik som at jeg blir veldig rørt. Rørt til tårer.
Jeg forstår ikke hvorfor, men jeg hater det, for det får meg til å tro mange andre ting og
jeg prøver å forklare det som skjer på noen måte, uten å klare det.

Jeg har gått inn på kjøpesenter og noen ganger måååå jeg bare gå ut. jeg tror at disse hjelperne våre tar en støyt for deg og beskytter deg når du ikke er istand til å takle slike situasjoner pga omstendigheter rundt livet ditt slik at de blokkerer disse sansene for å skåne deg.

Jeg har opplevd at jeg ble så sint at jeg måtte bare gå! Jeg klarte ikke å se på noen eller noe og det å skulle betale, var et mareritt.. Jeg har også blitt så lei meg at jeg måtte gå rett på toalettet på senteret for å samle meg. skille ut hva som var meg og ikke. Det er **** ikke lett!

Den tidligere sjefen min, (la oss si han heter "Bernt"), driver et tømrer firma sammen med "Erling".
(haha. Så jeg har plutselig jobbet for Bernt og Erling!). Uansett hva de heter så er det hvertfall 2 sjefer som driver sammen. Byggmestrene bernt og erling as. Bernt er vanligvis ikke på jobb og snekrer. Han er gjerne rundt og ser på, priser og tar etterkontroller på jobber. Men en vanlig morgen, sto jeg opp for å kle på meg, og jeg bare visste, at Bernt skulle komme på jobb for å snekre! Han skulle ta i hammeren og spikre på veggen. riktignok visste jeg også at han ikke kom til å komme før kl. 9.

så jeg fortalte lærlingen min at han kom til å komme på jobb. jeg viste han tlf loggen min for å vise han at jeg ikke har snakket med han dagen før eller liknende. "Jeg bare vet at han kommer", sa jeg. Dette var ei jente som lærling. hun ble veldig veldig forfjamset når han kom kl 9.

Senere i denne perioden på samme byggeplass, har jeg opplevd en liknende sak.
Det var jo såklart noe som lå i kortene hvor jeg har datet ei annen jente en stund og hun fortalte meg tilslutt når jeg sa at noe stemmer ikke, nå forteller du meg hva som er galt, og da fortalte hun at hun har fått følelser for sin eks igjen og ville tilbake dit. Men denne dagen, var jo selvfølgelig 2 mndr etter dette hvor ting har utviklet seg annerledes hvor hun har blitt forelsket i meg igjen. da gav jeg henne ultimatumet. meg eller han. Så denne dagen, sa jeg til lærlingen min at nå kommer det en veldig trist sms. en sånn jeg kommer til å gråte av sms. 3 minutter senere får jeg en melding. hun ble skremt av hendelsen pluss hva som har skjedd tidligere.

Jeg har sikkert hatt flere liknende hendelser uten å tenke over dem. Men disse har brent seg fast fordi de har betydd mye for meg. det var disse som stadfestet at det er noe overnaturlig ved meg. Men resten har vært minimale og sikkert unødvendige slik som ikke har noen sammenheng med hva som vil skje videre i livet.

Mens jeg har gått på skole og ikke har hatt tid til å ta noe spesielt vare på meg selv og evnene. Ganske lite meditasjon med andre ord. Har jeg nå begynt igjen når jeg føler for det.

Den siste gangen jeg mediterte, er grunnlaget for denne "tråden".
Jeg så spesifikke bilder og videoer av ting jeg tror jeg kan ha bruk for å videreformidle.
Jeg så rett og slett søstern min med sin sønn som smiler og er fornøyd. men Søsteren min så veldig fortvilet ut. Jeg kjenner jo hennes uttrykk. Jeg så også at hun hadde en bulldoser hengende over seg. Det var når bulldoseren viste seg at jeg ble bekymret. Jeg blir veeeeldig lei meg når jeg tenker på henne! Jeg tror hun har det veldig tungt om dagen.

Eller har jeg fått feil indikasjon på noe?
Har "Wi fi" sendern min skrudd seg på igjen?
Jeg mener å huske at jeg har stengt dette ute for en stund siden.
Antall ord: 793

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Jeg er ny. dette er litt av min historie!

Innlegg av Asbjørn »

Velkommen !

Du har litt av det mange her på forumet opplever.
Noen ganger er det sterke og klare signaler, andre ganger er de mer "tåkete", og i tillegg har vi fantasien vår som gjerne vil "hjelpe".
Så å tolke feil kan lett forekomme, - å tolke de signalene vi tar inn er ofte den vanskelige delen av det.

Det å være en Empat er heller ikke enkelt, men det finnes metoder for å beskytte seg.
Søk på " empat" og "beskyttelse", så vil du kunne finne noen tips.

Gleder meg til å høre mer fra deg ;)

A
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links