Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenPrøver bestefar å fortelle meg noe?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Enilleh
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Jun 2013 19:09
10
Blitt takket: 1 gang

Prøver bestefar å fortelle meg noe?

Innlegg av Enilleh »

Min bestefar har vært død i mange år, og selvsagt har jeg til stadighet drømt om han. Han og bestemor står og stod meg veldig nær, som mamma og pappa.

Jeg har selvsagt alltid disse "hæ? er ikke du død?!"-drømmene, men i natt var det litt annerledes. Han hadde mobilen med seg hele tiden, og kommuniserte via den til meg at bestemor skal dø snart, men at han skulle komme tilbake og passe på meg.

Her om dagen fortalte bestemor meg at etter et legebesøk har det blitt påsvist at hun har betydelig svakere hjerte nå enn tidligere. Hun har aldri hatt hjerteproblemer, men hun er tross alt 74 år.

Hva kan denne drømmen bety? Kan det bare være pga. denne legevisitten? Jeg dro opp til henne i dag, bare sånn for å være på den sikre siden at alt står bra til <3
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Timus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 19 Mai 2013 03:19
10
Kjønn (valgfri): M
Lokalisering: Akershus
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- Prøver bestefar å fortelle meg noe?

Innlegg av Timus »

Enilleh skrev:Min bestefar har vært død i mange år, og selvsagt har jeg til stadighet drømt om han. Han og bestemor står og stod meg veldig nær, som mamma og pappa.

Jeg har selvsagt alltid disse "hæ? er ikke du død?!"-drømmene, men i natt var det litt annerledes. Han hadde mobilen med seg hele tiden, og kommuniserte via den til meg at bestemor skal dø snart, men at han skulle komme tilbake og passe på meg.

Her om dagen fortalte bestemor meg at etter et legebesøk har det blitt påsvist at hun har betydelig svakere hjerte nå enn tidligere. Hun har aldri hatt hjerteproblemer, men hun er tross alt 74 år.

Hva kan denne drømmen bety? Kan det bare være pga. denne legevisitten? Jeg dro opp til henne i dag, bare sånn for å være på den sikre siden at alt står bra til <3
Slik jeg tolker det du skriver.
Har alltid din bestefar vært med deg.
Og de drømmene du får kommer fra ham.
Han elsker deg enormt mye.

Jeg har min bestefar med meg også.
Han kommer avogtil på besøk til meg.
Jeg føler ham og har fått drømmer.
Samtidig kan jeg kanalisere med ham avogtil.
Antall ord: 220

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Enilleh
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Jun 2013 19:09
10
Blitt takket: 1 gang

- Prøver bestefar å fortelle meg noe?

Innlegg av Enilleh »

Det var en utrolig fin tolkning, tusen takk :)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links