Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan noen HJELPE MEG MED DETTE?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Mai 2013 16:43
- 11
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Ramnes
- Har takket: 1 gang
Kan noen HJELPE MEG MED DETTE?
Vet ikke om jeg skal kalle det ånd eller noe. Men første gang jeg opplevd noe rart var på julaften når jeg var 4-6 år. Fikk klær til jul å ville prøve dem med en gang så gikk jeg inn til bade. Når jeg tok på klærene så kom lys fra vinduet. Det var mørkt ute og å lyse på bade sto på fult. Så som lyskaster lys som kom gjennom vinduet og traff gulvet. Meg glittrende lys og kor sang. jeg så det vare noen sek å løp til mamma gråtene. Litt rart at lysa på bade var på fult og når den lyset var det så dempa lyset på bade :S Husker den så godt ;S Er det noen som vet hva det kanskje er? Hadde vært utrolig glad for den hjelpen jeg får. Har ALLTID lurt på hva det er.
Antall ord: 153
Ingen er perfekte!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Kan noen HJELPE MEG MED DETTE?
Jeg vet ikke hva du opplevde. Åndelig aktivitet eller drøm. Hva tror du selv ?
Antall ord: 15
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Mai 2013 16:43
- 11
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Ramnes
- Har takket: 1 gang
- - Kan noen HJELPE MEG MED DETTE?
Arven skrev:Jeg vet ikke hva du opplevde. Åndelig aktivitet eller drøm. Hva tror du selv ?
Åndelig aktivitet
Antall ord: 19
Ingen er perfekte!
Hide post links |
Du fikk antagelig innsyn i hva som skjer i de dimensjonene som vi ikke er i og sikkert en melding til deg om at du ikke er alene og har kontakt med de på den andre siden som du ikke ser ellers og kanskje har du en god kobling til dem på en eller annen måte som skulle gi deng evt en påminnelse på det
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
Ja siden hun så og hørte "glittrende lys og korsang" så kan det kanskje være noe i det galaxy
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Okt 2013 19:16
- 11
- Kjønn (valgfri): ung kvinnne
- Lokalisering: Vestfold, der jeg trives.
- Har takket: 27 ganger
- Blitt takket: 33 ganger
Dette er snodig. Med ditt spørsmål, så føler jeg at jeg blir presset med religiøse bilder hvilket er et spark i rævva for meg siden jeg ikke er så begeistret for religion. Religion har for mye drit og haker til at det blir bra. Med det sagt, så har de også noen gode ting. Men nå over til hvorfor jeg føler et spark i baken med det du skriver.Linneamg skrev:Vet ikke om jeg skal kalle det ånd eller noe. Men første gang jeg opplevd noe rart var på julaften når jeg var 4-6 år. Når jeg tok på klærene så kom lys fra vinduet. Det var mørkt ute og å lyse på bade sto på fult. Så som lyskaster lys som kom gjennom vinduet og traff gulvet. Meg glittrende lys og kor sang
Julaften, kor, glittrende sterkt lys, lyskaster..... her ringer det om lag 11 bjeller fra nitriste kristendomstimer under oppveksten. Jeg kan godt friske opp... på julaften ble det født en liten gutt i en stall i Betlehem. Tre vise menn fulgte en stjerne som lyste så klart at de ikke kunne gå seg vill. På himmelen var det en herskare av et englekor som sang mens himmelen lyste opp.
Altså, uansett hvor lite jeg klarer å tro på dette, så er det en del likhetstegn. Kanskje du har fått en liten smakebit av en stor fortelling? Barn kan ta inn mye vet du. Hva det var eller ikke, er ikke lett å si. Uansett så høres det ut som en spesiell og samtidig nydelig opplevelse. Ta det med deg videre og tenk tilbake på opplevelsen med et smil. Kanskje har du fått vite en hemmelighet eller fått se noe ingen andre har. I såfall, så har det gjort noe med deg. Jeg kan aldri tro det er noe galt. Ta vare på øyeblikket.
Antall ord: 322
Det som skiller vinnere fra de som ikke når målstreken er ikke antall seiere, men evnen til å snu det negative om til noe positivt.
Hide post links |
Det høres ut som at det var engler det! De ville kanskje vise deg at du har beskyttelse eller det kan også ha vært et tegn om fremtida eller misjonen din.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 20 Feb 2011 22:17
- 13
- Kjønn (valgfri): Dame
- Lokalisering: Sunnmøre
- Har takket: 40 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Hørest ut som en engel eller din skytsengel ;O) du skal i alle fall ikke være redd for hvite energier er posetive.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2013 18:04
- 11
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 14 ganger
Det kan ikke vært lys fra en bil som kom kjørende da? Når man er liten så kan ting fort bli til fantasi.
Men på en annen side, så er små barn mere åpne for å oppleve paranormale ting. Så kan selvsagt være noe åndelig. Engler som ville gi deg et tegn. Ikke vet jeg.
Men på en annen side, så er små barn mere åpne for å oppleve paranormale ting. Så kan selvsagt være noe åndelig. Engler som ville gi deg et tegn. Ikke vet jeg.
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2013 16:25
- 10
Linneamg skrev:Vet ikke om jeg skal kalle det ånd eller noe. Men første gang jeg opplevd noe rart var på julaften når jeg var 4-6 år. Fikk klær til jul å ville prøve dem med en gang så gikk jeg inn til bade. Når jeg tok på klærene så kom lys fra vinduet. Det var mørkt ute og å lyse på bade sto på fult. Så som lyskaster lys som kom gjennom vinduet og traff gulvet. Meg glittrende lys og kor sang. jeg så det vare noen sek å løp til mamma gråtene. Litt rart at lysa på bade var på fult og når den lyset var det så dempa lyset på bade :S Husker den så godt ;S Er det noen som vet hva det kanskje er? Hadde vært utrolig glad for den hjelpen jeg får. Har ALLTID lurt på hva det er.
Det kan være mye forskjellig.
En ting er at det kunne vært en orb, men det hørtes ikke slik ut med tanke på at det var med lyd. Jeg har enda ikke hørt om orber som lager lyd. Orber er lyskuler som svever rundt. Jeg er usikker på hva en orb er, men det er en intelligent entitet. Jeg vil gjette på at det kan være engler, ånder eller lignende men jeg er ikke sikker. Jeg har "lekt" meg litt med orber. Noen orber har plassert seg på pekefingrene, andre orber har deltatt i meditasjon sammen med meg der vi har utvekslet energi. Mystisk er det i alle fall. Det er et facinerende fenomen.
En annen ting det kan være, er at det er vardøger. Jeg har opplevd dette også og forstår ikke riktig hva det kan være. En slags gjentakelse av en ting som har skjedd eller vil skje. Det blir som et ekko av vikeligheten.
En tredje ting det kan være, er at det er åndelig aktivitet.
Antall ord: 334
Hide post links |