Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenEn fin og spesiell drøm opplevd av min pappa

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Unknown
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 18 Feb 2008 15:32
16
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 4 ganger

En fin og spesiell drøm opplevd av min pappa

Innlegg av Unknown »

Min mormor døde for et par år siden, dette var på en søndag. Mandagen, dagen etter, var jeg og mamma og så henne i sykehuskapellet hvor hun var pyntet og hadde på seg en kjole med fine farger på. Senere i uken var det forberedelser til begravelsen og pappa ringte meg da for å snakke, og fortalte om en drøm han hadde. Da hadde jeg ikke snakket med han siden dagen hun døde når jeg fortalte at hun var gått bort. Mamma og pappa skilte seg for over ti år siden, men bestemor snakket ofte om pappa og at hun likte han så godt. Natt til tirsdag hadde han drømt at bestemor var omringet av folk som sto og så på henne, hun hadde på seg en kjole akkurat sånn som hun hadde på, hun var midtpunktet. Når han da våknet tenkte han Amandus Sum, helt ut i det blå sa han de ordene. Visste ikke hva det betydde, eller om det i det hele tatt betydde noe. Senere søkte han det opp og det var da han ringte meg for å fortelle at det var latinsk, og betydde; Jeg er elsket.

Veldig spesielt, og veldig fint!
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
moltepia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 78
Startet: 11 Sep 2013 18:04
10
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 14 ganger

- En fin og spesiell drøm opplevd av min pappa

Innlegg av moltepia »

Kjente jeg fikk frysninger da jeg leste hva det latinske ordene betydde. Så fin en drøm :)
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !