Lost Walt Disney UFO Documentary: Full Uncut Version
Publisert 6. feb. 2013
This documentary was only broadcast once in five US states in 1995, then it was shelved and never broadcast again. This version is the complete uncut feature, recorded to VHS video when it was first broadcast on celestial tv. Enjoy.
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Lost Walt Disney UFO Documentary
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mai 2009 15:38
- 15
- Kjønn (valgfri): demon
- Har takket: 536 ganger
- Blitt takket: 277 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 997 ganger
- Lost Walt Disney UFO Documentary
Interessant ! Jeg har tro på at det er mye vi ikke får vite !
Ps: flott avatar
Ps: flott avatar
Antall ord: 17
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
- Lost Walt Disney UFO Documentary
Walt Disney har forsøkt å fortelle oss dette "bestandig". Uten at jeg kommer på noen konkrete eksempler akkurat nå har drøssevis av Donald-historiene tatt for seg mange av disse mysteriene. Andre Donaldeventyr er nettopp eventyr, mens atter andre er fortellinger bygget på historiske fakta.. gjerne på en sånn måte at man etterhvert blir usikker på hva som er fri dikting og hva som har noe for seg.
Tenker mest på pocketbøker og andre bøker/ samleverk.
Når jeg kikket på videoen var jeg først sikker på at jeg hadde sett den før (og det kan jo forsåvidt hende jeg har gjort?), men jeg lurer på om jeg rett og slett ser paraleller til Disney-materiale jeg har sett/ lest oppigjennom årene?
Tenker mest på pocketbøker og andre bøker/ samleverk.
Når jeg kikket på videoen var jeg først sikker på at jeg hadde sett den før (og det kan jo forsåvidt hende jeg har gjort?), men jeg lurer på om jeg rett og slett ser paraleller til Disney-materiale jeg har sett/ lest oppigjennom årene?
Antall ord: 130
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |