Oldemoren min døde i går, og i dag drømte jeg om henne. Det var skikkelig rart, siden jeg har bare sett hene et par ganger i løpet av livet mitt. Husker ikke sist gang jeg så henne engang! Jeg fikk ikke sagt farvel eller noe før hun døde.
Men når jeg drømte om henne så hadde jeg en skikkelig merkelig følelse, som jeg ikke har hatt før. Også sa jeg noe som at jeg var så lei meg for at jeg ikke kjente henne, hun ga meg en klem og sa alt var fint og at hun ikke var redd for døden. ++.
Etter jeg sa hadet til henne i drømmen så gikk jeg bare å gråt. Og da jeg våknet hadde jeg gråtet på ordentlig også. Hadde utrolig rar følelse i hele meg og tok sånn 10 min før jeg fikk samlet meg etter dette.
Det jeg lurer på er; Var det bare en vanlig merkelig drøm? Eller hadde jeg faktisk kontakt med henne?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Snakke med døde i drømmer?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Feb 2013 17:11
- 11
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 3 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
- Snakke med døde i drømmer?
Så leit at oldemoren din har gått bort.. kondolerer!
Selvsagt kan drømmen være en helt ordinær drøm der underbevisstheten bearbeider tapet av en person du ikke kjente så godt som du ønsket(?). Jeg velger alikavel å tro at oldemoren din tok avskjed på "drømmeplan", altså at hun faktisk kontaktet deg for å si farvel.
Selvsagt kan drømmen være en helt ordinær drøm der underbevisstheten bearbeider tapet av en person du ikke kjente så godt som du ønsket(?). Jeg velger alikavel å tro at oldemoren din tok avskjed på "drømmeplan", altså at hun faktisk kontaktet deg for å si farvel.
Antall ord: 58
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Jeg er enig med Bearchild; din oldemor tok farvel med deg i drømme. Når vi drømmer er vi nærmere åndenes "frekvens", derfor kommer mye kommunikasjon fra dem i drømme frem til vi er åpne nok til å kommunisere mer "direkte"
Antall ord: 44
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): skreppe
- Har takket: 27 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
Ei venninne av meg døde for snart 2 år siden og jeg har drømt om henne flere ganger siden da, men bare en gang har jeg vært helt sikker på at det var henne som snakket til meg. Jeg drømte at jeg gikk langs en lang vei mellom to åkrer, og plutselig var hun foran meg og sa "Ikke bekymre deg for jeg har det bra" og så forsvant hun, eller noe i den duren, er en stund siden. Jeg har ikke bekymret meg for henne, men har jo sørget en del, og jeg er sikker på at dette ikke var en vanlig drøm.
Antall ord: 110
=)))
Hide post links |