Heisann.
Jeg vil fortelle om en merkelig drøm jeg hadde.
Jeg jobbet i barnehage en gang, og hadde lagt meg til å sove sent på kvelden.
Rett før jeg våknet, sa en stemme: "Nå må du våkne." . Så våknet jeg, og rett etter ringte vekkeklokka.
Noen som har opplevd lignende?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ En helt spessiell drøm for en tid tilbake siden.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2011 17:50
- 13
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
- En helt spessiell drøm for en tid tilbake siden.
Ikke det akkurat, men har i mange år våknet av meg selv like før klokken ringer
Og en gang så var det som et sånn gammeldags bilhorn vekket meg og da hadde jeg forsovet meg til en legetime .. den rakk jeg ikke, men jeg kunne ha rukket den om jeg hev rett ut, men jeg var for dorsk til det
Og en gang så var det som et sånn gammeldags bilhorn vekket meg og da hadde jeg forsovet meg til en legetime .. den rakk jeg ikke, men jeg kunne ha rukket den om jeg hev rett ut, men jeg var for dorsk til det
Antall ord: 63
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mai 2011 17:50
- 13
- En helt spessiell drøm for en tid tilbake siden.
hehe, ja det har skjedd med meg og, at jeg har våknet rett før vekkerklokken. Men litt spessielt at jeg fikk beskjed at jeg måtte våkne
Antall ord: 30
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |