UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ TV. UFO Europa: Ukjente historier (1)
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Konto avsluttet
- Startet: 03 Jun 2010 12:04
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
TV. UFO Europa: Ukjente historier (1)
I kveld, tirsdag 08.01.2013 kl 22:00 på National Geographic Channel blir det på TV, for den som er interessert, UFO Europa: Ukjente historier (1)
(UFO Europe: Untold Stories) Dokumentarserie. En pilot ser en flygende tallerken, hundrevis av UFO-er blir filmet i Norge, og Storbritannias første etterforskning av et UFO-overfall.
Tenkte det kunne være verdt en titt.
(UFO Europe: Untold Stories) Dokumentarserie. En pilot ser en flygende tallerken, hundrevis av UFO-er blir filmet i Norge, og Storbritannias første etterforskning av et UFO-overfall.
Antall ord: 63
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1442 ganger
- Blitt takket: 1730 ganger
- Kjønn:
- TV. UFO Europa: Ukjente historier (1)
Lagt inn på getdekoderen for opptakTerra skrev:I kveld, tirsdag 08.01.2013 kl 22:00 på National Geographic Channel blir det på TV, for den som er interessert, UFO Europa: Ukjente historier (1)
A
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
- - TV. UFO Europa: Ukjente historier (1)
På min også For på tirsdagskvelden er det TV2 som gjelder!Asbjørn skrev: Lagt inn på getdekoderen for opptak
A
Takk for tipset, Terra.
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2007 20:39
- 17
- Lokalisering: i den egentliges hode
- Har takket: 742 ganger
- Blitt takket: 472 ganger
Noen som har sett programmet, da? Reaksjoner? Vurderinger?
Antall ord: 8
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
Jeg så!
Fenomenet i Hessdalen ble omtalt. Og jeg er usikker på om det var et gammelt opptak eller om de rett og slett har gått bort fra teorien om mineraler og selvantennende gasser? Fenomenet ble ihvertfall forklart som "uforklarlig".
Ellers var det en episode i Scotland som virket som om den hadde blitt undersøkt godt uten at man visste hva det dreide seg om.
Men "selvsagt" ble det også servert teorier om opphavet til hendelsene; fantasi, inntak av giftige bær, synsbedrag osv. Disse ingrediensene må liksom alltid være med som motvekt til ting folk har opplevd.
Programmet var greit nok. Ikke veldig spennende og ingen konklusjoner. Lite nytt med andre ord, mer type historiefortelling ispedd et snev av vitenskapelige synsinger.
Fenomenet i Hessdalen ble omtalt. Og jeg er usikker på om det var et gammelt opptak eller om de rett og slett har gått bort fra teorien om mineraler og selvantennende gasser? Fenomenet ble ihvertfall forklart som "uforklarlig".
Ellers var det en episode i Scotland som virket som om den hadde blitt undersøkt godt uten at man visste hva det dreide seg om.
Men "selvsagt" ble det også servert teorier om opphavet til hendelsene; fantasi, inntak av giftige bær, synsbedrag osv. Disse ingrediensene må liksom alltid være med som motvekt til ting folk har opplevd.
Programmet var greit nok. Ikke veldig spennende og ingen konklusjoner. Lite nytt med andre ord, mer type historiefortelling ispedd et snev av vitenskapelige synsinger.
Antall ord: 125
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mai 2009 15:38
- 15
- Kjønn (valgfri): demon
- Har takket: 536 ganger
- Blitt takket: 277 ganger
for de som ikke fikk det med seg:
skal selv se nå. regner med å bli skuffet.
skal selv se nå. regner med å bli skuffet.
Antall ord: 16
741
PMW
PMW
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
Intet nytt under solen, mao...
Hva som er i Hessdal, har de ennå ikke funnet ut. Annet en at det gir utslag på målerradaren, og merkelige lys fenomener som ikke er helt naturlig. Og en annen plass i Europa, husker ikke hvor, så var det en flyver som så en flygende objekt, og flyet oppførte seg helt merkelig. Kompass nålen gikk spinnvill, og flyet mistet bærevne. Samtidig ble strømmen svakere, eller nesten helt borte hos damanlegget rett ned for. Sånn helt uten videre. Og skeptikerene konkluderte det med fantasy, luftspeiling, osv.
Men hva skal man tro? Er det NASA, FBI og CSI som driver å leke seg med folk? Eller kan det være himmelske krefter, som enlger og andre åndsvesner, som driver å leke seg med oss, slik at vi skal vite om de? Eller det virkelige utenomjordiske i fra en annen planet, en annen galakse, som besøker oss, og studerer oss?
Hva som er i Hessdal, har de ennå ikke funnet ut. Annet en at det gir utslag på målerradaren, og merkelige lys fenomener som ikke er helt naturlig. Og en annen plass i Europa, husker ikke hvor, så var det en flyver som så en flygende objekt, og flyet oppførte seg helt merkelig. Kompass nålen gikk spinnvill, og flyet mistet bærevne. Samtidig ble strømmen svakere, eller nesten helt borte hos damanlegget rett ned for. Sånn helt uten videre. Og skeptikerene konkluderte det med fantasy, luftspeiling, osv.
Men hva skal man tro? Er det NASA, FBI og CSI som driver å leke seg med folk? Eller kan det være himmelske krefter, som enlger og andre åndsvesner, som driver å leke seg med oss, slik at vi skal vite om de? Eller det virkelige utenomjordiske i fra en annen planet, en annen galakse, som besøker oss, og studerer oss?
Antall ord: 158
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2007 20:39
- 17
- Lokalisering: i den egentliges hode
- Har takket: 742 ganger
- Blitt takket: 472 ganger
Det er vel det som er konseptet til National Geographic, er det ikke? Jeg har bare såvidt vært innom den kanalen ved et par høver.Bearchild skrev:Programmet var greit nok. Ikke veldig spennende og ingen konklusjoner. Lite nytt med andre ord, mer type historiefortelling ispedd et snev av vitenskapelige synsinger.
Antall ord: 54
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
- - TV. UFO Europa: Ukjente historier (1)
Mulig det.. jeg følger ikke så ofte med på TVn selv, og hvis det er sånn det er til vanlig har jeg neppe gått glipp av noe stort.Isan skrev:Det er vel det som er konseptet til National Geographic, er det ikke? Jeg har bare såvidt vært innom den kanalen ved et par høver.Bearchild skrev:Programmet var greit nok. Ikke veldig spennende og ingen konklusjoner. Lite nytt med andre ord, mer type historiefortelling ispedd et snev av vitenskapelige synsinger.
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Mai 2009 15:38
- 15
- Kjønn (valgfri): demon
- Har takket: 536 ganger
- Blitt takket: 277 ganger
må være noe av det værste jeg har sett.
var som å dyppe hjernen i syre eller noe sånt.
var som å dyppe hjernen i syre eller noe sånt.
Antall ord: 21
741
PMW
PMW
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
lighteren skrev:..
Antall ord: 2
Hide post links |
-
- Konto avsluttet
- Startet: 03 Jun 2010 12:04
- 14
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Tusen takk for alle hyggelige innlegg. :mozilla_wink:
Det er reprise på lørdagene kl 15.10 og det følges opp av et annet alternativt program etterpå.
Dette med "englehår" i sist episode var nytt for meg. Merkelige greier.
Det er reprise på lørdagene kl 15.10 og det følges opp av et annet alternativt program etterpå.
Dette med "englehår" i sist episode var nytt for meg. Merkelige greier.
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
Kom til å tenke... Englehår brukes jo på rørgjenger, slik at det ikke skal lekke vann i mellom rørdelene.... Sånn O.T....
Antall ord: 25
Hide post links |