Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNysgjerrig

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Slettet_Xxhmj

Nysgjerrig

Innlegg av Slettet_Xxhmj »

Hei. :-)
Typen min og jeg deler denne her sammen, så det blir kanskje litt forvirring, men bare så dere vet det. :-)

Typen min og jeg flyttet inn i en leilighet for en og halv mnd siden. I starten merket vi ingenting. Var så rolig her. Og Kristoffer merker sånt, så da var jeg rolig med at det ikke var noe her. Så begynte det å skje ting utenfor huset. Dunke lyder, men tenkte at det var helt normalt. Også begynte denne nysgjerrige ånden å titte fram i hvert vindu og gjemmer seg hele tiden. Jeg tenkte ikke noe særlig over det, så begynte kattene å reagere. Badet er det stedet der de kan stå å stirre inn og de kan stå å frese og ha stå pels på rygg og hale. Så jeg begynte å fortelle hva jeg opplever og hva kattene reagerer på. Så jeg trodde jeg hadde blitt gal, fordi Kristoffer merket ikke dette før for noen dager siden. Da satt vi en stund å diskuterte, fordi denne personen som tuller rundt huset gjør meg så utrolig sliten. Bare tapper meg for krefter og er en så forvirrende ånd. Han er for det meste utenfor, ikke inne. Er bare hendt 2 ganger med at kattene er merkelige.
Så for 2 dager siden så sa jeg det at hvis det ikke roer seg, så vet jeg ikke om noe annet enn å fjerne han.. Etter det så har det vært så rolig her, jeg merker ikke at han står utenfor vinduet på soverommet og titter inn lenger.
Så jeg bare håper det holder seg slik som nå!
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Kaira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Feb 2013 21:03
11
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Holmestrand
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 5 ganger

- Nysgjerrig

Innlegg av Kaira »

Jeg er i grunn litt nysgjerrig.. Nå er det jo en stund siden du postet dette, hvordan er det hjemme hos dere nå?
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Xxhmj

- - Nysgjerrig

Innlegg av Slettet_Xxhmj »

Kaira skrev:Jeg er i grunn litt nysgjerrig.. Nå er det jo en stund siden du postet dette, hvordan er det hjemme hos dere nå?
Sorry for seint svar, har ikke sittet inne på lenge. Jo, det har hendt en gang jeg har følt at han har gjemt seg, men eller så er ting veldig rolig. Trives godt og har ikke noe planer om å flytte herfra da det er utrolig herlig uten aktivitet, siden jeg har vært plaga av sånt siden jeg begynte på ungdomsskolen! :-)
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links