har lettet etter noen å spør om dette som ikke kjikker dumt på meg å ler.,
jeg har siden jeg var ca 14år følt at noe/noen overvåker meg, følger med på hva jeg gjør konstant, noen ganger er det bare en energi i rommet, andre ganger ett "kraftig" nærvær av noe jeg ikke ser,
det verste var 4år tilbake da jeg skulle sove..
Det føltes som en person som sto rett foran meg å blåste luft i anskitet mitt, jeg hørte klart å tydelig en pust å kjente ett gufs, problemet var at gufset var isende kaldt ikke varm som det skulle være.
nærværet er ikke til hinder, men det gjør meg ukomfortabel etter som jeg føler ofte noe står rett forran meg ved sengen når jeg skal sove. merker det selvfølgelig værst når jeg er alene.,
har aldrig sett skygger eller noe, bare føler ett sterkt nærvær så å si alltid.
dypt inne føler jeg selv det kan være en nær venn av min far som døde da jeg var veldig liten, som jeg selv ikke husker.
noen som har opplevd noe slikt? eller vet hva det kan være?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ besatt eller overvåket..?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Nov 2012 20:24
- 12
- besatt eller overvåket..?
Kan virke som om det er en ånd ift det du skriver og siden du føler det så sterkt selv.
Kan sende deg en pm.
Kan sende deg en pm.
Antall ord: 26
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Apr 2010 12:46
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
- Har takket: 560 ganger
- Blitt takket: 128 ganger
Ja har opplevd lignende.. Men hjemme hos meg selv er det som regel en varm luftstrøm som kjennes mot annsiktet. Men får av og til besøk av noe som er kjennes kaldt eller kjølig. Men har ikke følelse av at det er noen uønskede ånder. Men på jobben må jeg ofte sette ett skjold rundt meg. Ikke noe skummelt der heller, men jeg kjenner av og til at noe klenger seg på meg, og det føles ubehagelig, selv om det ikke er skummelt, og jeg blir iskald og fryser voldsomt, selv om det er veldig varmt der!
Du kan visuelt sette opp et skjold rundt deg selv, fyll det med et gyldent lys, se for deg at uønskede energier spretter tilbake om de kommer borti skjoldet. Om du former det som et egg, eller en do-rull, er opp til deg. Men se for deg at du tetter det helt igjen.
Mitt barn ble forstyrret at noen på rommet sitt tidligere.. Jeg ga han en rosenkvarts som han hadde under hodeputa si, pluss en til større, som han hadde nært senga si. Jeg fyllte rommet hans med et sterkt lys, og befalte at uønskede energier her hadde ingen tilgang. I tillegg ba jeg om ekstra beskyttelse fra hjelperne. Marerittene tok slutt da, pluss at han har hatt fred både på dagtid og natt når han skulle sove, så vidt jeg kjenner til.. Er nå mange år siden det var noen skikkelser der, eller hendte andre rare ting.
Du kan lese en del her inne om måter å beskytte seg, som andre har tipset om.. Lykke til, håper du får fred og ro!
Du kan visuelt sette opp et skjold rundt deg selv, fyll det med et gyldent lys, se for deg at uønskede energier spretter tilbake om de kommer borti skjoldet. Om du former det som et egg, eller en do-rull, er opp til deg. Men se for deg at du tetter det helt igjen.
Mitt barn ble forstyrret at noen på rommet sitt tidligere.. Jeg ga han en rosenkvarts som han hadde under hodeputa si, pluss en til større, som han hadde nært senga si. Jeg fyllte rommet hans med et sterkt lys, og befalte at uønskede energier her hadde ingen tilgang. I tillegg ba jeg om ekstra beskyttelse fra hjelperne. Marerittene tok slutt da, pluss at han har hatt fred både på dagtid og natt når han skulle sove, så vidt jeg kjenner til.. Er nå mange år siden det var noen skikkelser der, eller hendte andre rare ting.
Du kan lese en del her inne om måter å beskytte seg, som andre har tipset om.. Lykke til, håper du får fred og ro!
Antall ord: 287
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
takk får svara:)
hva en det er, er ikke plagsom på det viset, bare "tungvindt" å ha rundt seg, kan minne om en innpåsliten person som alltid må se hva du gjør.,
hadde vært deilig å slippe det i lengden da.,
skal teste ut tipsa, ofte føler jeg det hjelper å pakke seg inn i dyne/pled eller liknednde får å stenge energier ute, litt sånn som en visuell barriere.
-BjoNnii
hva en det er, er ikke plagsom på det viset, bare "tungvindt" å ha rundt seg, kan minne om en innpåsliten person som alltid må se hva du gjør.,
hadde vært deilig å slippe det i lengden da.,
skal teste ut tipsa, ofte føler jeg det hjelper å pakke seg inn i dyne/pled eller liknednde får å stenge energier ute, litt sånn som en visuell barriere.
-BjoNnii
Antall ord: 74
Hide post links |
Om det kun skjer i hjemmet ditt, er det nok noen som kanskje ikke har gått over på den andre siden. Min erfaring er at om det kun er noen som er "på besøk", vil man ikke føle seg iakttatt på en ubehagelig måte:) Det er nok lurt å få gjort noe med det, ikke bare føles det ubehagelig, men det stjeler nok energi fra deg også. Kanskje du bør kontakte en pålitelig klarsynt og se hva vedkommende kan si deg?:)
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 12
har tenkt på å kontakte noen ja, men det er ikke en vondt energi, føles veldig rolig å avslappet ut, men kan til tider føles litt "sint" akkurat som at han vill si meg noe men får det ikke til:)
skal se litt etter noen å prate med, kommer med en tilbake melding på hvordan det ender
skal se litt etter noen å prate med, kommer med en tilbake melding på hvordan det ender
Antall ord: 57
Hide post links |