Faren min tok livet sitt for seks år siden på min attenårsdag. Selv om jeg visste at det var sant, gikk det ikke opp for meg, og jeg var skuffet over at han ikke hadde lagt igjen brev eller noenting.
En natt drømte jeg at jeg var ute og gikk i byen jeg bor i. det var ingen biler og ingen folk. Plutselig så syklet pappa forbi meg, og snudde seg og smilte og vinket. så ble han borte. jeg liker å tro at han sa farvel med meg da, og jeg fikk følelsen av at han har det mye bedre nå.
Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Ble rolig av drøm
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Nov 2004 11:44
- 20
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Jan 2005 02:27
- 19
Nydelig drøm. Antar at det føltes bedre for deg også etterpå.
Antall ord: 13
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mar 2005 14:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Buskerud
Hei!
Ingen tvil om at din far tok kontakt med deg, du hadde et såkalt astralt møte med han! Han hadde ikke evnen til å si farvel før han døde, og sjelen hans har nok lengtet etter å møte deg igjen. Det at han sykler forbi deg og smiler og vinker, vil jeg absolutt si er gode tegn. Han er igjen aktiv (kanskje sjelen hans er i nærheten av deg igjen?), han er glad for å se deg, og han vinker fordi han ikke fikk sagt farvel sist...! Nyt roen denne drømmen ga deg, og hold fast på dette siste bildet av din far, for det er her han er nå! Og hvem vet, kanskje dere møtes igjen? Prøv da gjerne å få han i tale!
Klemmer fra meg
Ingen tvil om at din far tok kontakt med deg, du hadde et såkalt astralt møte med han! Han hadde ikke evnen til å si farvel før han døde, og sjelen hans har nok lengtet etter å møte deg igjen. Det at han sykler forbi deg og smiler og vinker, vil jeg absolutt si er gode tegn. Han er igjen aktiv (kanskje sjelen hans er i nærheten av deg igjen?), han er glad for å se deg, og han vinker fordi han ikke fikk sagt farvel sist...! Nyt roen denne drømmen ga deg, og hold fast på dette siste bildet av din far, for det er her han er nå! Og hvem vet, kanskje dere møtes igjen? Prøv da gjerne å få han i tale!
Klemmer fra meg
Antall ord: 134
LykkeLise
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |