Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserBle rolig av drøm

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Bettykvinna
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 20 Nov 2004 11:44
19

Ble rolig av drøm

Innlegg av Bettykvinna »

Faren min tok livet sitt for seks år siden på min attenårsdag. Selv om jeg visste at det var sant, gikk det ikke opp for meg, og jeg var skuffet over at han ikke hadde lagt igjen brev eller noenting.
En natt drømte jeg at jeg var ute og gikk i byen jeg bor i. det var ingen biler og ingen folk. Plutselig så syklet pappa forbi meg, og snudde seg og smilte og vinket. så ble han borte. jeg liker å tro at han sa farvel med meg da, og jeg fikk følelsen av at han har det mye bedre nå. :)
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Nydelig drøm. Antar at det føltes bedre for deg også etterpå. :)
Antall ord: 13
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lykke76
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 21 Mar 2005 14:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Lykke76 »

Hei!
Ingen tvil om at din far tok kontakt med deg, du hadde et såkalt astralt møte med han! Han hadde ikke evnen til å si farvel før han døde, og sjelen hans har nok lengtet etter å møte deg igjen. Det at han sykler forbi deg og smiler og vinker, vil jeg absolutt si er gode tegn. Han er igjen aktiv (kanskje sjelen hans er i nærheten av deg igjen?), han er glad for å se deg, og han vinker fordi han ikke fikk sagt farvel sist...! Nyt roen denne drømmen ga deg, og hold fast på dette siste bildet av din far, for det er her han er nå! Og hvem vet, kanskje dere møtes igjen? Prøv da gjerne å få han i tale!
Klemmer fra meg
Antall ord: 134
LykkeLise

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links