Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenSant eller kun en drøm?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

MalinJ
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 24 Okt 2012 23:26
11

Sant eller kun en drøm?

Innlegg av MalinJ »

Flere ganger når jeg har lagt meg og det er like før jeg sovner (også noen ganger når jeg sover og våkner av det) så høres det ut som noen banker på viduet mitt.. Jeg bor i tredje etasje.. Har sengen min under vinduet.. Men det føles så absolutt ikke ut som en drøm, det føles ut som det er ekte.. Derfor jeg syntes dette er så ekkelt.. Og hver gang det har skjedd blir jeg bare fylt med redsel.. Føles også ut som jeg ''kjenner'' dunkingen/bankingen om dere skjønner.. Får også den følelsen at noen vil meg vondt? Ikke noe hyggelig dunking/banking.

Det kan sikkert være en helt ufarlig forklaring på dette. Er noen måneder siden det har skjedd nå, men har bare ikke klart å gi slipp på tanken..

Blir svært glad om noen kunne forklart meg om dette bare er mentalt eller om det kanskje betyr noe? :-)

Vet ikke om det betyr så mye.. Men har sanndrømt mye, men etter dette med bankingen har jeg ikke hatt en eneste sanndrøm..
Antall ord: 191

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Sant eller kun en drøm?

Innlegg av jeditrond »

Antall ord: 12
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
MalinJ
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 24 Okt 2012 23:26
11

- Sant eller kun en drøm?

Innlegg av MalinJ »

Det er fult mulig! Men opplever at alt som ble sagt om opplevelsene til andre er mer.. fæle? Men kjenner igjen dette med at dette var en så stor frykt som jeg aldri har følt før.. så er nok fult mulig, bare at jeg var så heldig med at det ikke var værre :-)

Hadde også en utrolig ekkel opplevelse her om dagen.. Hadde lagt meg og hadde nok sikkert nettopp sovnet.. Så våkner jeg litt etter litt.. Så åpner jeg øynene mine og jeg hører skikkelig summing og ser noe som flyr rett ned mot ansiktet mitt.. Så ikke hva det var (men føler det var en stor øyenstikker eller noe) og jeg reagerer med at jeg hopper opp av sengen og løper ut på kjøkkenet der min mor sitter. Hun spør hva i all verden som foregår.. men jeg klarer ikke svare? Sto der vel over et halv minutt og så på henne.. Ble til at jeg endevendte hele rommet mitt.. Fikk helt panikk..

Kanskje dette også var en søvnparalyse? :-)
Antall ord: 183

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links