Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Meditasjon og andre selvutviklingsmetodernoen spørsmål til automatisk skrift

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

LoveHorze
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 01 Okt 2012 14:29
11
Kjønn (valgfri): Teenager!!

noen spørsmål til automatisk skrift

Innlegg av LoveHorze »

Hei, jeg er ikke erfaren med noen slags ting som dette, så det er ganske nytt for meg. Jeg er jo tenåring så mange mener sikkert at jeg er useriøs osv.. Men dette er noe jeg tror på 110%!! Jeg er litt overtroisk, og har opplevd åndelige ting og sånt!!

men, nok om det. Tidligere i dag prøvde jeg å meditere og få kontakt med hjelperne mine, er usikker på om jeg fikk det, siden jeg må ha ganske tydelige tegn! Også senere i dag prøvde jeg å meditere og gjøre automatisk skrift, jeg har aldri gjort det før, men leste mye om det før jeg startet. Jeg satt der i ca.10 min med pennen på arket, og jeg merket veldig tydelig at det var noe kraftig energi i hånda mi, men det ble ikke noe ordntlig skrift, ble bare en strek :-P men det gikk veldig sakte og forsiktigt. Så jeg lurte på om hvor ofte man kan gjøre det om dagen, er det vanlig at det går veldig sakte, og blir det liksom en setning over lang tid, eller "skriver" de en eller flere setninger om gangen???

Hadde blitt veldig glad viss jeg hadde fått noen svar :-D
Antall ord: 210

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- noen spørsmål til automatisk skrift

Innlegg av xyrea »

Øvelse gjør mester.. bare prøv mer, ofte blir det ikke en strek engang til å begynne med ,)
Antall ord: 18
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links