UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ UFO leteaksjon i svensk innsjø
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 997 ganger
- UFO leteaksjon i svensk innsjø
Det hørtes jo nesten ut til å være noe millitært de så,- så dette hører vi vel ikke noe mer om tipper jeg. Og skulle det være noe utenomjordisk, så hører vi ihvertfall ingenting
Antall ord: 39
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
- - UFO leteaksjon i svensk innsjø
Den biten har alltid plaget meg litt. Hvem er disse menneskene til å vandre rundt på denne planeten og bestemme hvem som skal få vite hva og hvem som skal få tilgang til ditt og datt? Det er egentlig rart hvis man tenker over det. At noen har bare okkupert et område f.eks. og sagt at her har ingen adgang for her er det hemmelig.Arven skrev:Og skulle det være noe utenomjordisk, så hører vi ihvertfall ingenting
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 27 Jun 2008 16:57
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 78 ganger
- Blitt takket: 186 ganger
- UFO leteaksjon i svensk innsjø
Det er nok mulig dette var noe militært som kom på avveie,skulle det derimot vise seg å være en fremmed teknologi som kunne brukes i et militært foremål så er nok det en god grunn for att det hemmeligholdes,man skulle tro at det da var svært viktig at det ikke havnet i hendene på en potensiell fiende som kunne bruke det til sin egen fordel i et teknologisk forsprang.
Man må også se på tidsaspektet når hendelsen fant sted,under den kalde krigen på 80tallet var forholdet mellom Sverige og Sovjetunionen spent og gjorde det kanskje enda viktigere å holde et slikt funn skjult.
Så jeg vil derfor tro det er en svært god grunn til å holde slik teknologi hemmelig så det ikke kopieres av en fiende.
Man må også se på tidsaspektet når hendelsen fant sted,under den kalde krigen på 80tallet var forholdet mellom Sverige og Sovjetunionen spent og gjorde det kanskje enda viktigere å holde et slikt funn skjult.
Så jeg vil derfor tro det er en svært god grunn til å holde slik teknologi hemmelig så det ikke kopieres av en fiende.
Antall ord: 134
Hide post links |