Drømmer, NDO & ut av kroppenJeg Trenger Hjelp!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

mayan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Aug 2012 14:43
12

Jeg Trenger Hjelp!

Innlegg av mayan »

Hei. jeg har lest en del om chakraene og vet at de må være i orden får at du skal være frisk. Men i dag fikk jeg et veldig hardt slag mot hals chakra. Etter det har jeg fått smerter i magen og hodet og lurer på om det kan ha noe med og gjøre at jeg fikk slaget mot halsen? Jeg leste litt om Solar Plexus og der sto det at du kunne få smerter rundt om i magen og ryggen vis du fikk et hardt slag rett mot solar plexus. Jeg fant ingen ting om hals chakra så jeg trenger hjelp! Jeg er ikke sikker på om meditering hjelper siden sist jeg prøvde fikk jeg et skummelt svar.

Håper på svar :vink :sunny
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Jeg Trenger Hjelp!

Innlegg av Lilja »

Det er vel ikke så rart at et hardt slag mot solar plexus gir smerter i mage og rygg, all den tid det er plassert i mellomgulvet?

Jeg har ingen erfaring med fysisk påvirkning av chakraer, så jeg skal nøye meg med å si at dersom du har fått et slag mot halsen som var så kraftig at du har smerter i hodet, er det nok på sin plass med en tur til legen!

Mvh Lilja
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links