Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenTidenes astralreise/ ut av kroppen...

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Sleepyastral
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 12 Mar 2012 19:16
12
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Tidenes astralreise/ ut av kroppen...

Innlegg av Sleepyastral »

Det er jo ikke noe unormalt at jeg er ute og farter litt. Men her en natt hadde jeg altså en reise av de store. Så ekte, så vanvittig at jeg følte meg som en innbruddstyv i flere dager etterpå. Med rette, for vedkommende jeg snoket rundt i huset til oppfattet faktisk nærværet mitt, viste det seg!

Så der kan man se!!!

Litt usikker på om jeg bør ha med meg en eller annen form for etikk og moral på astralreiser etter dette...! Ikke gå inn i husene til folk og slik...! :-P
Antall ord: 96

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Tidenes astralreise/ ut av kroppen...

Innlegg av ludoburgero »

Fortell mer da! Du kan ikke bare si A og ikke si C? :?
Antall ord: 13
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Tidenes astralreise/ ut av kroppen...

Innlegg av Lilja »

Jaaaa, del detaljene!! :mrgreen:
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sleepyastral
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 12 Mar 2012 19:16
12
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 38 ganger

- Tidenes astralreise/ ut av kroppen...

Innlegg av Sleepyastral »

Jeg synes det er vanskelig å skrive om reisen uten at det blir for personlig. Men jeg klarte det på et vis, og da klikket hele forumet og innlegget forsvant. Nesten litt "spooky". Da jeg IRL konfronterte personen i drømmen med hendelsen var det fire mobiltelefoner rundt oss som klikket totalt. Mye energier i sving? Ikke vet jeg...!

Men jeg tok meg altså inn i huset til en person, et sted jeg ofte søker i drømme, men aldri finner fram til, da det er litt vanskelig å orientere seg i det område IRL også. Men plutselig en natt bare VAR jeg der. Jeg snek rundt som et spøkelse (trodde jeg) helt til jeg fikk en soveromsdør til å åpne seg med et BRAK så jeg vekket vedkommende som lå der inne. Gjett om jeg var snar til å komme meg ut. Jeg ante jo ikke om jeg var usynlig så jeg var drit flau og helt forferdet over meg selv. Alt var så virkelig, så jeg følte virkelig jeg hadde tråkket over en grense (ville jo aldri gått inn i huset til noen midt på natta IRL). Jeg føyk avgårde over tretoppene som reneste supermann, og siktet på et kjent landemerke retning hjemover, trodde jeg. Men alt ble bare tull, og jeg rotet meg helt bort, før ting gikk over i en mer drømmeaktig tilstand igjen.

IRL har jeg senere sett at landemerket jeg siktet på ikke var det jeg trodde, men en liknende gjenstand, og jeg skjønnner hvor jeg havnet feil...!

Fantastisk sprøtt. :wx
Antall ord: 265

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Tidenes astralreise/ ut av kroppen...

Innlegg av ludoburgero »

Heftig!

Jeg hadde forleden natt en drøm hvor jeg konfronterte fortiden min igjen.
Har hatt noen slike drømmer tidligere, hvor jeg føler jeg har "rekonstruert" fortiden.

Det mest sannsynlige er jo at jeg bearbeider og sletter dårlige minner på en slags måte, ikke at jeg endrer fortiden, men i drømmene mine gjør jeg altså det. Jeg drar tilbake (blir sendt tilbake, bare er der) til ganske trivielle (tilsynelatende tilfeldige og ubetydelige iallefalle) situasjoner i fortiden min, som jeg faktisk husker jeg HAR OPPLEVD IRL også, bare at jeg endrer situasjoner ved å ta andre valg som virker marginale. Slik som å la være med å kjøpe en mp3-spiller for eksempel, og si en annen setning enn den som ble sagt der og da.

Har alltid lurt på om dette er slags astralreiser i fortiden, jeg da... :)
Antall ord: 143
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Tidenes astralreise/ ut av kroppen...

Innlegg av Nattstjerne »

haha så artigt ;O)

Men hvordan kunne vedkommende oppfatte nærværet ditt bortsett fra døren?

Jeg møter av og til andre på mine astral turer som virker som dei ser meg liksom.Vet ikke om dette er andre mennesker på tur eller ånder.Litt kult!
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sleepyastral
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 12 Mar 2012 19:16
12
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 38 ganger

- Tidenes astralreise/ ut av kroppen...

Innlegg av Sleepyastral »

Jeg vet ikke, men jeg tror kanskje et slikt nærvær kan oppfattes av andre som tilfeldigvis er i samme tilstand. Vedkommende var i søvne/ halvsøvne selv, var kanskje derfor h*n så meg... Det hender jeg møter folk så sterkt og ekte at det virker slik. Om de husker det selv etterpå vet jeg ikke, antakelig er det sjelden.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links