Heia ! I natt hadde jeg en rar drøm, en slik drøm som jeg aldri har brukt å hatt, og lurer på om det kansje har en mening i natt? Ok, da kan jeg begynne å fortelle...
Først å fremst drømte jeg om pappa, noe jeg aldri bruker å gjøre, fordi jeg har ikke kontakt med han, han vil ikke ha kontakt med meg, derfor vil ikke jeg med han heller.
Og en gang da jeg var kansje rundt 6-7 år gammel, hadde jeg en ekkel episode sammen med storebroren min (som nå er narkoman), han prøvde å ha samleie med meg da jeg var lita, men han fikk "den ikke inni". Å jeg drømte i natt at han prøvde på det igjen, så sa jeg " nei, æsj!" åsså gikk jeg...
Åsså jeg er veldi interesert i slike drømmer, å sånne synske folk å slik da, eller jeg synest det er et skikkelig spennende tema. Å jeg begynner å tro at kansje noen av de tingene som sjer om dagen å sånn, kansje har en eller anna symbol i seg eller noe sånt... Og jeg drømte om en kompis av meg i natt, å jeg drømte at han var slik synsk å slik. Å det var noen som sa til meg i drømmen (husker ikke hvem det var) at hvis jeg prøvde hardt på å få han kompisen til å like meg ( bli forelska i meg), så kom jeg til å klare det samme jeg også. Da kom han til å gi det til meg, eller noe sånt. Så jeg ble sakt i srømmen da at, hvis jeg prøvde hardt nokk,så kom han til å gi det til meg elns... Men problemet var at han egentlig likte noen andre, men jeg prøvde hardt å få han til å like meg, men han bare likte meg som venn, å da fikk jeg ikke sa synske kreftan elns...
Kan denna drømmen ha en betydning av en eller anna sort?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Hadde drømmen min en mening?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mai 2012 20:46
- 12
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: Orkdal
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Jul 2007 20:22
- 17
- Kjønn (valgfri): Hunnkjønn
- Lokalisering: Møre og Romsdal
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
- Hadde drømmen min en mening?
Jeg skal prøve å tyde drømmen din. Men jeg tror du må se inn i deg selv for å vite hva den betyr, siden forskjellige gjenstander betyr noe helt annet for en person en noen andre. Når noen som liker katter som drømmer om dem, er det ofte positivt. En allergiker som ikke kan fordra dem derimot, da er det ofte en advarsel. Vil derfor prøve å tyde drømmen din "etter boka".malin16 skrev:Heia ! I natt hadde jeg en rar drøm, en slik drøm som jeg aldri har brukt å hatt, og lurer på om det kansje har en mening i natt? Ok, da kan jeg begynne å fortelle...
Først å fremst drømte jeg om pappa, noe jeg aldri bruker å gjøre, fordi jeg har ikke kontakt med han, han vil ikke ha kontakt med meg, derfor vil ikke jeg med han heller.
Og en gang da jeg var kansje rundt 6-7 år gammel, hadde jeg en ekkel episode sammen med storebroren min (som nå er narkoman), han prøvde å ha samleie med meg da jeg var lita, men han fikk "den ikke inni". Å jeg drømte i natt at han prøvde på det igjen, så sa jeg " nei, æsj!" åsså gikk jeg...
Åsså jeg er veldi interesert i slike drømmer, å sånne synske folk å slik da, eller jeg synest det er et skikkelig spennende tema. Å jeg begynner å tro at kansje noen av de tingene som sjer om dagen å sånn, kansje har en eller anna symbol i seg eller noe sånt... Og jeg drømte om en kompis av meg i natt, å jeg drømte at han var slik synsk å slik. Å det var noen som sa til meg i drømmen (husker ikke hvem det var) at hvis jeg prøvde hardt på å få han kompisen til å like meg ( bli forelska i meg), så kom jeg til å klare det samme jeg også. Da kom han til å gi det til meg, eller noe sånt. Så jeg ble sakt i srømmen da at, hvis jeg prøvde hardt nokk,så kom han til å gi det til meg elns... Men problemet var at han egentlig likte noen andre, men jeg prøvde hardt å få han til å like meg, men han bare likte meg som venn, å da fikk jeg ikke sa synske kreftan elns...
Kan denna drømmen ha en betydning av en eller anna sort?
Å drømme om sin far betyr ofte et problem. Et problem du trenger rådgivning og hjelp til å komme ut av. Kanskje det var noe av det du beskrev over du trenger rådgivning om? Eller, så kan det være noe annet. Det vet du best selv.
Var vennen din ulykkelig, kan dette bety en sykdom. Er de glade vil du få gode nyheter. Han vennen din som er synsk, ikke la han overtale deg til noe som kan ha innvirkning på din økonomi! Liker du denne personen i virkeligheten?
Jeg tror du vill lykkes med det du driver med for tiden.
Se inn i deg selv, du vet best svaret!
Antall ord: 516
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |