Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hjemsøkt hus til film.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Nov 2011 11:58
- 13
Hjemsøkt hus til film.
Skal lage en spøkelsesfilm og ser etter et stort skummelt hus eller bygning (må se ut som det kan være hjemsøkt ) som opptakssted. Noen som har noen tips hvor jeg kan finne dette, i Oslo-Akerhus-området.
Antall ord: 41
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Sep 2012 08:49
- 12
- Hjemsøkt hus til film.
Hei
Dette er ikke i Oslo/Akershus området men ligger i Vestfold.
Nærmere bestemt på Holt gård: www.holtgard.no
Vi besøkte gården for litt siden, de har åpen gård hver søndag, ene guttungen min gikk langs gjerdet forbi hovedhuset og litt ned en bakke. Han kom heseblesende opp igjen og sa han hadde funnet et spøkelseshus Han er 7 år..
Jeg ble med han ned og der inne i skogen lå det et gammelt ganske creepy hus, når du skriver du vil lage en spøkelsesfilm. Så er dette huset midt i blinken!
Jeg tok desverre ikke noe bildet av det, men det var skikkelig ekkelt der.
Om det er hjemsøkt der, aner jeg ikke.
Dette er ikke i Oslo/Akershus området men ligger i Vestfold.
Nærmere bestemt på Holt gård: www.holtgard.no
Vi besøkte gården for litt siden, de har åpen gård hver søndag, ene guttungen min gikk langs gjerdet forbi hovedhuset og litt ned en bakke. Han kom heseblesende opp igjen og sa han hadde funnet et spøkelseshus Han er 7 år..
Jeg ble med han ned og der inne i skogen lå det et gammelt ganske creepy hus, når du skriver du vil lage en spøkelsesfilm. Så er dette huset midt i blinken!
Jeg tok desverre ikke noe bildet av det, men det var skikkelig ekkelt der.
Om det er hjemsøkt der, aner jeg ikke.
Antall ord: 126
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Hjemsøkt hus til film.
Evt. huset i Lier? Ligger på høyre side i Lierbakkene når man kjører mot Oslokanten. Beryktet hjemsøkt utfra hva jeg kan huske
Antall ord: 26
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Jan 2005 22:17
- 19
- Kjønn (valgfri): Gammal røy
- Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
- Har takket: 455 ganger
- Blitt takket: 1355 ganger
- - Hjemsøkt hus til film.
Huset i Lierbakkene er en privatbolig og har blitt renovert betraktelig, tror ikke beboerne er spesielt imøtekommende for "spøkelsesjegere" eller andre.jeditrond skrev:Evt. huset i Lier? Ligger på høyre side i Lierbakkene når man kjører mot Oslokanten. Beryktet hjemsøkt utfra hva jeg kan huske
Trådstarter må nok holde seg til offentlige plasser dersom ingen her inne har et eget hus å tilby. Å anbefale andres privathus kan fort bli litt "feil".
Antall ord: 77
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.
http://halvvill.blogspot.com/
http://halvvill.blogspot.com/
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- - - Hjemsøkt hus til film.
Ah, det visste jeg ikke, takk for info, da skal jeg ikke anbefale dette huset for spøkelsesjegere heretterBearchild skrev:Huset i Lierbakkene er en privatbolig og har blitt renovert betraktelig, tror ikke beboerne er spesielt imøtekommende for "spøkelsesjegere" eller andre.jeditrond skrev:Evt. huset i Lier? Ligger på høyre side i Lierbakkene når man kjører mot Oslokanten. Beryktet hjemsøkt utfra hva jeg kan huske
Trådstarter må nok holde seg til offentlige plasser dersom ingen her inne har et eget hus å tilby. Å anbefale andres privathus kan fort bli litt "feil".
I så tilfelle kan jo trådstarter ta kontakt med Trudvang Gjestegård i Larvik, det er et hotell og har hatt besøk av både TV og Norwegian Ghost Hunters og reklamerer til og med for at de har spøkelser der. Det er neppe gratis å filme hos dem, så sant dere ikke fikser en avtale om å lage reklamefilm i samme slengen eller noe. Men det må jo trådstarter ta med ledelsen der. Jeg har overhode ikke noe med Trudvang å gjøre. Et annet sted som det spøker i Larvik er Herregården Museum. Det driftes vel av kommunen, så da må det tas kontakt med dem for tillatelse til filming skulle jeg tro.
Antall ord: 216
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2013 14:14
- 11
- Kjønn (valgfri): Jente
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 3 ganger
- Hjemsøkt hus til film.
Dette er ikke i nærheten av Oslo-akershus, men i Vestfold.
Herregården i Larvik eller trudevang gjestegård i Larvik. Har selv vært på Herregården, og laget en film med noen venner. Når vi så gjennom opptakene senere så så jeg en skikkelse i det ene vinduet som så på oss. Litt creepy, men sant.
Herregården i Larvik eller trudevang gjestegård i Larvik. Har selv vært på Herregården, og laget en film med noen venner. Når vi så gjennom opptakene senere så så jeg en skikkelse i det ene vinduet som så på oss. Litt creepy, men sant.
Antall ord: 60
Hide post links |