Det er jo rett og slett litt komisk... men noen ganger er det et svare strev å stå opp fordi man tror man har stått opp, men så har man i ørska glemt noe vesentlig, nemlig sin fysiske kropp! Har opplevd dette mange ganger, senest i går morges hvor det var en sinnsyk kjøttmeis utafor vinduet, som ti-ti-tuet som om det skulle vært første april og ikke midt i juni. Og jeg ut for å jage den, men det ti-ti-tuet plutselig på begge sider av huset, og "synderen" selv så ikke ut til å ense meg, så jeg måtte bare svime meg inn igjen og sove videre. I ettertid skjønner jeg at jeg at jeg ikke var fysisk ute av senga i det hele tatt Jeg åpnet jo for eksempel aldri ytterdøra eller tok på meg sko...
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Ulemper med å ha lett for å gå ut av kroppen...
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Mar 2012 19:16
- 12
- Har takket: 4 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Nov 2011 20:15
- 13
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Twilight Realm
- Har takket: 3 ganger
- Ulemper med å ha lett for å gå ut av kroppen...
høres komisk ut
Antall ord: 4
You cannot fight what you cannot see.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |