Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBestemor kom tilbake?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
zelda
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2010 22:50
14
Lokalisering: I en trehytte i skogen.
Har takket: 73 ganger
Blitt takket: 27 ganger

Bestemor kom tilbake?

Innlegg av zelda »

Tidligere i år døde Bestemor uventet og brått. Jeg rakk heldigvis frem til sykehuset rett før hun døde og fikk tatt farvel. Jeg ble værende hos tanta mi i noen dager etter dødsfallet, og jeg var i leiligheten til Bestemor og skulle bære noe fra loftet til søskenbarnet mitt. Når vi gikk opp trappa til loftet kastet jeg blikket ned trappa til inngangsdøra til Bestemor, og der sto hun, rett uttafor døra si og myste opp trappa (hun pleide å myse for å se bedre når hun levde.), jeg så på henne i noen sekunder også gikk jeg opp trappa etter kusina mi. Når vi hadde funnet det vi skulle hente så jeg noe som lignet på øynene til Bestemor i den andre enden av loftet, det var halvmørkt, så jeg myste for å se bedre, men akuratt da gikk kusina mi ut av rommet og slo av lyset, så hun ødla litt kan man si.

Hva tror dere? Var det et synsbedrag? En ønsketenkning? eller var det Bestemor som ville vise meg at hun hadde det bra? Noen som har opplevd noe lignende?? Del gjerne din historie!
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Bestemor kom tilbake?

Innlegg av Arven »

Trist at du mistet bestemoren din så brått, men godt at du rakk frem så du fikk tatt farvel.
Jeg har ingen problemer med å tenke at Bestemoren din kom å hilste på deg for å vise deg at hun har det bra. Kan godt være at hun blir hos deg og dine en tid for å passe på litt, før hun frar videre på sin åndelige reise :D
Antall ord: 67
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links