Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKatten vår forsvant

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

Katten vår forsvant

Innlegg av Kiara »

Jeg vil fortelle her om da katten vår forsvant, og hvordan jeg heldigvis fant han igjen. :D

Det var en dag i forrige uke, han hadde vært ute hele dagen, og kom frem da vi holdt på utendørs på kvelden. Han satt på trappa og venta på oss. Men desverre så har våre ganske nye naboer en hund som tydeligvis syns det er morro å løpe etter kattene. Så de har vært redde for å gå ut når denne er ute. Og hun ble sluppet løs ut, og vips.. så hadde hun jaget pusen vår avgårde! Vi så ikke hvor han ble av, og vi ropte på han lenge.. Var ute sent på kveld å ropte, tidlig på morgenen, og håpet at han hadde gjemt seg der han pleier å ligge ( oppå stall-taket, eller garagen).

Han er aldri ute mer enn ett døgn i slengen, før han kommer inn for å få mat og kos. Han elsker å ligge å sove med oss!

Så på 3. døgnet var bekymringen stor. Og vi var redd han var forsvunnet for godt. Jeg hadde vurdert om jeg skulle kontakte ei som jeg visste hadde hjulpet en veninne av meg å finne hunden sin. Men tenkte som så at hvorfor ikke prøve selv..

Så når jeg skulle sove, prøvde jeg å "se" hvor han kunne være. Men klarte ikke få opp noe! Så ba jeg alle mine hjelpere, som var de rette for oppgaven, om å hjelpe meg å finne han, og guiden min lede meg til han. Og ba om at han måtte bli passet på, inntil vi fant han.

Jeg har før bedt om hjelp til å få han hjem, når jeg har begynt å syns han ble for lenge borte.. Og da har han straks dukket opp på trappen! Men da har han ikke vært skremt vekk herfra!

Så da jeg sto opp, gikk jeg ut for å lete.. Kiket i noen rør under veien først, i tilfelle han hadde gjemt seg der, og satt seg fast. Så gikk jeg til en ubebodd gammel gård, og rett til en gammel fjøs/låve, hvor jeg begynnte å kalle på han inn et hull i veggen. Etter litt så begynte han å svare, og kom fram! :D Jeg ble en smule overlykkelig! Men ikke bare-bare å få han me seg hjem, for han var redd.. Men han syns nok det var herlig å komme hjem, når han var kommet seg innfor døra!

Jeg skriver å forteller dette, fordi mange leter etter savnede dyr, eller ting. Og det er verd forsøket å prøve å få hjelp fra sine egne hjelpere! :)

Kanskje det var tilfeldig at jeg fant han.. men jeg gikk iallefall rett til den riktige plassen, og riktige gamle låve, på første forsøk!

Andre som føler at de har fått hjelp fra sine hjelpere, når de trengte det?
Antall ord: 491

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links