Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMerkelig lukt?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Cecilie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mai 2012 23:49
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Asker

Merkelig lukt?

Innlegg av Cecilie »

Hei!
Håper ikke det jeg har skrevet ble veldig rotete, men jeg har et par spørsmål angående noe som skjedde på soverommet mitt i går kveld.

I fjor hadde vi det ganske hektisk hjemme med mye uro og aktivitet, uten at jeg skal ramse opp alt som skjedde så fikk vi en klarsynt hjem til oss og "fjernet" det.

For to dager siden, når hele familien satt i stua, og mine småsøsken, to tvillinger på 3 år lå i kjelleren og sov hører vi tydelige skritt i trappa. min mor spretter opp av sofaen og løper til trappen overbevist om at det er tvillingene som er på vei opp, men det er ingen der. vi kastet det litt fra oss da egentlig hele familien er litt "mette" på dette med spøkelser.

Kvelden etterpå når igjen hele familien (bortsett fra tvillingene) sitter å ser på tv, merker vi en rar lukt. Vi følger lukten som til slutt fører oss inn på mitt soverom. Det var helt forferdelig! Det luktet gass, eller litt sånn olje. sånn som i gamle parafinlamper. vi fortet oss å rydde soverommet i håp om å finne årsaken til den rare lukten. vi fant ingenting. Vi åpnet opp vinduet i håp om å klare å lufte ut lukten i løpet av natten. Ide vi går opp igjen stopper jeg og sier "mamma, tror du det kan ha kommet tilbake?" og hintet til det som skjedde i trappen dagen før. (Både mamma, jeg og lillesøster på 3år er veldig "åpne" og lett mottakelige for spøkelser uten at vi er erfarne klarsynte. mamma healer også.) vi gikk ned igjen på rommet (nå har det gått ca. 5 min siden vi var der sist) og lukten var helt borte. Den forsvant like fort som den kom. Mamma lukket øynene og sier "Dette er cecilies rom, her skal hun føle seg trygg og vi ville satt pris på om dere lot henne og hennes rom være i fred" og bla bla bla masse sånne greier. hun avslutter med "tusen takk", og akkurat da klikker lysbryteren i gangen.

Så spørsmålet mitt er egentlig.. har vi fått besøk igjen, kan det være de samme? eller kan det komme nye sånn uten videre? kan spøkelser gi fra seg lukt? eller er vi helt på bærtur?

Blir veldig glad for svar!
- Cecilie
Antall ord: 418

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Merkelig lukt?

Innlegg av helgemann »

Ja, "spøkelser" kan gi i fra seg både lukt, smak, lyder og slag.

Så dere har enten fått nye, eller de gamle spøkelsene tilbake. Siden dere er åpne, er det lurt å beskytte dere, slik at dere ikke tar "spøkelsne" med dere hjem. Siden man er åpne og alternativ, har man lett for å få klebeånder med seg.

Siden "spøkelset" ga et tegn via bryteren, så er det på en måte å gi beskjed om at dere ikke er alene. Kan kanskje være lurt å oppsøke en medium/healer/synsk som kan få bort dette, og som kanskje kan lage en beskyttelse rundt dere.

Dere har kanskje fått en gammel fisker på besøk. Det var jo vanlig før i tiden, at det ble brukt både parafin og solar på båtene. Og da fulgte det med en spesiell lukt av fiskerene når de kom i land.
Antall ord: 157

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !