Det skjedde for noen år siden og jeg har ingen naturlig forklaring på dette.
Jeg var hos venninna mi sitt hus og vi var på vei opp trappen. Jeg kjente meg plutselig veldig svimmel og det føltes ut som det brant på meg. Venninna mi prøvde å snakke til meg, men fikk ikke noe respons. Jeg kom til meg selv fort og jeg måtte legge meg ned for å ikke falle pga svimmelheten. Hun spurte hvorfor det luktet så rart av meg, jeg kjente det jeg også. Det luktet nærmest brent hår og hud. Vi prøvde å komme til en naturlig forklaring til "anfallet" mitt, men i bakhodet mitt visste jeg at det var noe galt.
I ettertid var jeg hos henne igjen, og vi kom inne på at det tidligere stod et annet hus på tomta hennes. Huset hadde brent ned, men det var tydeligvis ikke i mitt århundre det skjedde. Derfor kunne vi ikke vite hva som forårsaket brannen eller om hvem som bodde der.
Jeg tenkte på dette i ettertid og lurte på om det var en naturlig forklaring på det eller om det var en overnaturlig på det som skjedde ?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ brann?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2012 20:07
- 12
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
- brann?
Virker som at du tok inn denne hendelsen på dette stedet. Kanskje det var et menneske som døde i brannen, og at du tok opp dette, slik at lukt og hendelse føltes som virkelig. Det er fult mulig. Kanskje du bør bli mer obs på, at du er mottakelig for slike hendelser, og kanskje beskytte deg, slik at du ikke tar det helt ut, slik du gjorde.
Antall ord: 70
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2012 20:07
- 12
- brann?
Det var skummelt, og flere ganger har jeg tatt meg helt ut, men ikke like ille.. Er det mulig å gjøre noe med det sånn at jeg ikke får slike opplevelser flere ganger?
Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Mar 2009 02:04
- 15
- Har takket: 391 ganger
- Blitt takket: 249 ganger
- - brann?
Du kan be dine hjelpere om å ikke ta det så mye ut, at du blir ødelagt. Du kan også be de om å bli skånet i fra slike opplevelser.helgemann skrev:Kanskje du bør bli mer obs på, at du er mottakelig for slike hendelser, og kanskje beskytte deg, slik at du ikke tar det helt ut, slik du gjorde.
Det er veldig enkelt å be de om hjelp. Gå til et stille rom, la freden senke seg, pust rolig inn og ut. Og så kan du prøve å prate med hjelperene dine. Det er veldig enkelt, det er som å prate med andre mennesker. Du kan be om hjelp, veiledning, og tips. Men aldri at kan de sende penger eller annet til deg, for det må du nok skaffe selv. Men de kan kanskje tipse deg, om hvordan du kan få det.
Jeg ville også ha prøvd å bli fortrolig med dette. At selv om du opplever slike ting, så er det ikke farlig. Når du føler at slike ting kommer, kanskje stoppe opp, ikke få panik, men puste rolig, og kjenne og føle på det som er der. Selv om lukt, følelser og smak dukker opp, så er det jo visuelt. Akkurat som å se på Avatar i 3D. Alt skjer på film.
Antall ord: 217
Hide post links |