Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoe veldig intenst som overvåker meg! Vet ikke hva det er!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Noe veldig intenst som overvåker meg! Vet ikke hva det er!

Innlegg av FFlower »

Hei!

Om sommeren pleier jeg som regel å være alene hjemme flere dager i strekk da familien drar bort. De kommer hjem innimellom før de reiser tilbake til hytta, og jeg drar også nedover for å være på hytta med dem. Nå mot sommertider før ferien drar de bort i helgene og jeg velger å bli værende hjemme fordi jeg syntes det er godt med litt fred og ro.

Hver gang de drar, med intet unntak, er det et eller annet som skjer i dette huset. Jeg aner ikke hva, men noe er det. Jeg blir konstant overvåket og fulgt etter. "Det" som overvåker meg befinner seg alltid 2-3 meter unna meg, dette vet jeg med meg selv fordi jeg kjenner hvor "hva det nå enn er" er. Om jeg reiser meg opp for å gå til kjøkkenet følger "det" etter og blir da gjerne mer påtrengende. Da føler jeg at jeg har "det" rett bak meg, som om det står så nærme at det kan kikke meg over skulderen. Når jeg skal legge meg om kveldene lukker jeg alltid døren til soverommet helt. Jeg pleier som regel ikke dette når familien er hjemme, men når jeg er alene er dette blitt en måte å stenge "det" utenfor. Jeg "kjenner" at noe er rett utenfor døren. Det knirker og dunker svakt her og der til tider og det hviler en generell uro overalt.

Jeg har alltid vært veldig sikker på at dette ikke er noe som vil meg ondt. Jeg klarer fint å leve med det, men jeg er alltid stresset og føler jeg aldri får fred når dette finner sted. Samtidig så lurer jeg på hvorfor dette føler en så intens trang til å overvåke meg på denne måten og hvorfor jeg ikke kan føle det når familien er hjemme. Det hender de samme følelsene dukker opp når det er andre hjemme også, men da er det ikke konstant. Da er det bare nå og da hvor jeg føler at noen iakttar meg. Når dette skjer prøver jeg alltid å vise at jeg ikke liker det, om hva det nå enn er kan trekke seg litt tilbake fordi nå blir det rett og slett for mye. Jeg kjenner energien så godt og den gjør meg veldig urolig i kroppen.

Kan noen vær så snill å gi meg noen svar om de har noen tanker om hva det er?
Antall ord: 426
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LilleHeksepusen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Nov 2011 11:18
13
Kjønn (valgfri): Kvinne
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Noe veldig intenst som overvåker meg! Vet ikke hva det er!

Innlegg av LilleHeksepusen »

Er det lengesiden dette begynnte???
Det kan være en død slektning da =)
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Innlegg av FFlower »

Var vel for rundt et år siden jeg merket det. Var i sommerferien i fjor jeg for første gang opplevde hvor intenst det var. Men har vel opplevd å bli overvåket før det bare ikke på den måten som når jeg er alene hjemme!
Antall ord: 48
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

Innlegg av xyrea »

Tenk litt praktisk her, hva hadde du gjort hvis noen andre hadde oppført seg sånn? Finn ut hva det vil eller jag det til h.. unna, det er ditt hus ,)

Du kan prøve å spørre, eller hvis du merker det så godt, følg etter det isteden.
Antall ord: 50
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheGhostHunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mar 2012 16:26
12
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av TheGhostHunter »

Det er sikkert hjelperen din som passer på deg når du er alene
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links