Healing og annen alternativ medisinEn av verdens viktigste healere kommer til norge

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

En av verdens viktigste healere kommer til norge

Innlegg av keke »

Antall ord: 9
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bride
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Apr 2012 16:26
12
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 6 ganger

- En av verdens viktigste healere kommer til norge

Innlegg av Bride »

Den største healer et menneske har er seg selv. Healingprosess starter med tankene som igjen blir sendt ut som signaler fra hjernen og omkobler systemet. Da starter healing-prosessen. Ikke noe mer magisk enn som så.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Sep 2006 01:12
18
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- En av verdens viktigste healere kommer til norge

Innlegg av keke »

Du er inne på noe men er ikke enig.. Finnes virkelig dyktige healere rundt om i verden... med evner langt utover den "vanlige" healer.. eller mann i gata...

Om hun jeg linka til er d.. vet jeg ikke... Jeg blir skeptisk når d er ekstremt mye hype- lovprising og refferanser som man ikke kan finne ut om stemmer-.. dessuten finner jeg lite på nett om henne.. virker som hun bruker et annet alias i Norge...?!

har også hørt en del rykter nå.. som jeg ikke syntes mye om.. Da snakker vi Overprising....

Greit med kommentar fra folk som har tatt del i noe av programmet...

pr nå er jeg skeptisk til denne dama...
Antall ord: 115
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links