Har hatt den ekleste natten jeg noensinne har hatt. Det aller første var at jeg hørte en veldig høy rar lyd som jeg aldri har hørt før. Den var tett inn i øret mitt, og fikk hele kroppen til å riste til. Etter det klarte jeg ikke sove mere.
Men plutselig senere, fikk jeg frysninger i hele kroppen og hadde en følelse av at noen var bak meg.
Så jeg skulle snu meg i senga for å se om det var noen der. Men jeg hadde ikke sjans i havet til å bevege en eneste muskel. Jeg prøvde alt jeg kunne, men klarte ikke bevege noe. Ble veldig redd og prøvde å rope på broren min. Men klarte ikke snakke heller, det kom ikke en eneste lyd ut av munnen min. Har aldri følt meg så hjelpeløs før. Det tok rundt 5 minutter, så forsvant alt av frysninger osv. Jeg var helt andpusten, så da bestemte jeg meg for å stå opp. Noen som kan ha en minste ide om hva dette kan være?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skummel natt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2011 16:23
- 13
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 2 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Sep 2006 01:12
- 18
- Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
- Har takket: 113 ganger
- Blitt takket: 130 ganger
- Skummel natt
søvnparalyse bruk søkemotor på paraen.. eller google it-.. du er ikke alene
Antall ord: 14
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2011 16:23
- 13
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 2 ganger
- - Skummel natt
Takk og lov! Trodde jeg skulle drite på meg.keke skrev:søvnparalyse bruk søkemotor på paraen.. eller google it-.. du er ikke alene
Antall ord: 25
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
- Skummel natt
Ja, dette er klassisk søvnparalyse. Veldig skremmende når man ikke vet hva det er for noe
Antall ord: 18
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mar 2012 16:26
- 12
- Blitt takket: 1 gang
- Skummel natt
Det er søvnparalyse Under søvnparalyse kan du se, høre eller føle ting. Du er i en stadium mellom å være våken og sove. Og du kan ikke bevege deg. Du kan kun bevege øynene dine! Søvnparalyse er skremmende, men det er ikke farlig. For det er ingenting der. Alt skjer oppi hue
Antall ord: 58
Hide post links |