Hei!
Jeg er ny her, men ikke ny i åndelige opplevelser. De siste 3-4 årene har vært en oppvåkning, og 2012 ser til nå ut til å åpne meg enda mer opp. Jeg er svært sensitiv, og lever etter hjertet og magefølelsen, dvs jeg merker fort hvilke energier som er i et hus. Jeg har også fått varme hender de siste årene, og både hører og kan kjenne luft av parfyme osv...
Jeg verdsetter mine evner som er under utvikling, og anser dem som naturlige, mer en overnaturlige.. Livet er en underlig reise, og jeg tror at enhver vanskelig periode/ hendelse er med og åpner opp sinnet, og at vigjennom kunnskap og erfaring, når en høyere bevissthet.
Jeg har kuttet ut karrierejag med fokus på å være fri i meg selv, gå i fjellet, ha en helt allminnelig jobb.. Jeg har aldri vært så tilfreds i mitt liv!
I mitt hjem har jeg opplevd mye som kan karakteriseres som overnaturlig. Jeg ser en del innlegg her på forumet om skumle ånder, og kanskje litt lite om de gode åndene. Her hjemme hos meg har jeg alltid følt meg velkommen, og jeg har "snakket med åndene" tankemessig, og forsikret dem om at jeg skal ta vare på huset, og stelle det med klkt og glede, slik dem selv har gjort. Om kvelden når jeg legger meg, høres det ut som det er kaffeslaberas i etasjen over meg. Det er jo kjøkkenet Det er lavmælte stemmer, og det høres ut som de har bare vennlige samtaler. Stemmer jeg hører er også kjærlige og vennlige, og skremmer meg ikke i særlig grad, tvert i mot. Etterhvert som jeg utvikler min sensitivitet, er målet å snaakke med åndene som er her. Det er også viktig for meg å få se mine hjelpere og snakke med dem..
Onde ånder må man prøve å beskytte seg mot, lage en energiboble rundt seg selv, som hjelper til med dette..
Hver kveld når jeg går til sengs, takker jeg for all hjelp og de gode opplevelsene jeg har opplevd gjennom dagen. Tross alt skjer det mye godt og verdifullt, og for å åpne opp mener jeg det er viktig å være takknemlig.
Er litt interessert i å høre om det er andre her som opplever glede og harmoni sammen med sine husvenner, og som ikke er redd...
Gode tanker til dere alle, spirituelle venner
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Verdsetting av (para)normale hendelser og evner
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mar 2012 10:37
- 12
- Kjønn (valgfri): lady in red
- Lokalisering: Nordmøre
- Har takket: 15 ganger
- Blitt takket: 12 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Apr 2011 21:38
- 13
- Kjønn (valgfri): en ei
- Lokalisering: Ved siden av skogen
- Har takket: 855 ganger
- Blitt takket: 996 ganger
- Verdsetting av (para)normale hendelser og evner
Hei og velkommen til oss . Veldig godt å lese det du skriver ! Du har en innstilling til det åndelige som er fylt av kjærlighet og lys, og det er jo nettopp det som er hele poenget ! Vi står forran en global åndelig oppvåkning og stadig flere vil oppleve å få varme hender, klarsyn og andre såkaldte paranarmale evner. Det er en spennende tid vi går inn i.
Jeg har noen her hos meg jeg også og har aldri opplevd det skremmende. Jeg syns stort sett det er trivelig, men innimellom blir det litt for mye aktivitet og jeg blir sliten, og da ber jeg vedkommende om å forsvinne en stund. Da blir det stille i en periode også kommer vedkommende tilbake
Jeg opplevde å ha noe negativ energi her for en stund siden og da renset jeg med salvie og salt og la salvie ved døren og vinduene for å hindre at det kom tilbake, og det har fungert helt perfekt
Jeg har noen her hos meg jeg også og har aldri opplevd det skremmende. Jeg syns stort sett det er trivelig, men innimellom blir det litt for mye aktivitet og jeg blir sliten, og da ber jeg vedkommende om å forsvinne en stund. Da blir det stille i en periode også kommer vedkommende tilbake
Jeg opplevde å ha noe negativ energi her for en stund siden og da renset jeg med salvie og salt og la salvie ved døren og vinduene for å hindre at det kom tilbake, og det har fungert helt perfekt
Antall ord: 162
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Mar 2012 10:37
- 12
- Kjønn (valgfri): lady in red
- Lokalisering: Nordmøre
- Har takket: 15 ganger
- Blitt takket: 12 ganger
Hei igjen :mozilla_wink:
Som jeg fortalte for noen uker siden, så hørtes det ut som det var kaffeslaberas i etasjen over mitt soverom... Denne "mistanken" er desto sterkere nå
Jeg har et par ettermiddager kjent duften av kaffe inne på kjøkkenet. Settingen har vært at jeg har sittet på kjøkkenet noen timer og jobba på pcn, og det har overhodet ikke blitt drukket kaffe hjemme disse dagene. Kaffemaskinen har kapsler, og det har ikke stått kapsler i maskina, og maskina har i tillegg vært avslått.
Koselig stemning, og tydeligvis noen kaffe-elskende ånder Kanskje de ønsker å påvirke min te-drikking??
Arti e det iallefall!
Som jeg fortalte for noen uker siden, så hørtes det ut som det var kaffeslaberas i etasjen over mitt soverom... Denne "mistanken" er desto sterkere nå
Jeg har et par ettermiddager kjent duften av kaffe inne på kjøkkenet. Settingen har vært at jeg har sittet på kjøkkenet noen timer og jobba på pcn, og det har overhodet ikke blitt drukket kaffe hjemme disse dagene. Kaffemaskinen har kapsler, og det har ikke stått kapsler i maskina, og maskina har i tillegg vært avslått.
Koselig stemning, og tydeligvis noen kaffe-elskende ånder Kanskje de ønsker å påvirke min te-drikking??
Arti e det iallefall!
Antall ord: 113
Hide post links |
Javisst finnes det gode, morsomme, spøkefulle, glade ånder ogDreamy skrev:Hei!
Jeg er ny her, men ikke ny i åndelige opplevelser. De siste 3-4 årene har vært en oppvåkning, og 2012 ser til nå ut til å åpne meg enda mer opp. Jeg er svært sensitiv, og lever etter hjertet og magefølelsen, dvs jeg merker fort hvilke energier som er i et hus. Jeg har også fått varme hender de siste årene, og både hører og kan kjenne luft av parfyme osv...
Jeg verdsetter mine evner som er under utvikling, og anser dem som naturlige, mer en overnaturlige.. Livet er en underlig reise, og jeg tror at enhver vanskelig periode/ hendelse er med og åpner opp sinnet, og at vigjennom kunnskap og erfaring, når en høyere bevissthet.
I mitt hjem har jeg opplevd mye som kan karakteriseres som overnaturlig. Jeg ser en del innlegg her på forumet om skumle ånder, og kanskje litt lite om de gode åndene. Her hjemme hos meg har jeg alltid følt meg velkommen, og jeg har "snakket med åndene" tankemessig, og forsikret dem om at jeg skal ta vare på huset, og stelle det med klkt og glede, slik dem selv har gjort. Om kvelden når jeg legger meg, høres det ut som det er kaffeslaberas i etasjen over meg. Det er jo kjøkkenet Det er lavmælte stemmer, og det høres ut som de har bare vennlige samtaler. Stemmer jeg hører er også kjærlige og vennlige, og skremmer meg ikke i særlig grad, tvert i mot. Etterhvert som jeg utvikler min sensitivitet, er målet å snaakke med åndene som er her. Det er også viktig for meg å få se mine hjelpere og snakke med dem..
Jeg har, alt fra barnsben av, hatt det med å "plumpe borti" ånder av forskjellig slag. Og, lært meg å forholde meg til dem etter deres "personlighet og væremåte", altså energien de utstråler. Vi bor i et relativt gammelt hus, som jeg tidligere har fortalt om, men for å ta det kort:
Mannen min var langtransportsjåfør, så jeg var mye alene under flyttinga. Allerede andre dagen så jeg ei jente på ca 7 år, stå og se på meg i gangen. Jeg bare smilte, og hver gang jeg måtte går forbi henne, flyttet hun seg bare litt, så jeg kom forbi. Hun smilte lett, var kledd i hvitt, og hadde en lekekanin i handa. Etterhvert begynte hun å følge forsiktig etter meg, som for å se hvordan jeg møblerte og styrte. Munter og nysgjerrig energi. Da jeg var ferdig med innflyttingen, hadde jeg sett henne hver dag i nesten 2 uker ;o) Jeg snakket lett til henne, og hun smilte. Samme dag som jeg var ferdig, spurte jeg henne: Sånn, det var det. Synes du det ble bra? Da gikk hun en runde i huset, som for å inspisere, før hun gikk ut i gangen, og en kvinne jeg ikke hadde sett før, kom, sendte et nikk til meg, og tok jenta med seg. Aldri sett dem etter det... :mozilla_wink:
Forrige sommer satt jeg og samboer og så på tv. Da kjenner jeg plutselig røyklukt til venstre for meg. Etter et par min. sa samboeren min at han fikk lyst på røyk (han hadde slutta for 3 mnd siden). Dette gjentok seg flere ganger, og etter noen dager sa samboeren min: Si meg, sitter det noen ved siden av deg og røyker? (Han kan også sense mye overnaturlig). Så da satt vi der, alle tre, og så på tv, ca 1 time nesten hver kveld i noen mnd. Ingen av oss så noen gang denne mannen, men vi beskrev han helt likt allikevel. Så ble han borte. Før han plutselig var tilbake en dag i jula, og spiste klementin, lol. Fader, fikk så lyst på klementin at vi holdt på å gå på veggen begge to.
Nå har det begynt å bli aktivitet på loftet. Hver dag kan vi, 1-3 ganger om dagen, høre det knirke i gulvet der, som om noen går over det. Ingenting truende, bare trivelig med litt selskap
Antall ord: 705
Hide post links |