Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserforutanelser om død

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Monica_J
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 99
Startet: 25 Apr 2004 17:59
20
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 2 ganger

forutanelser om død

Innlegg av Monica_J »

Min bestemor har siden hun var ti år gammel drømt om grønne planter alt fra noen dager før og opp til et par uker før noen hun kjenner dør. Dess nærmere noen står henne, dess flere grønne planter er det i drømmen hennes. Rett før min bestefar døde drømte hun at hele låven til onkelen min var fylt fra gulv til tak med grønne planter.
Har dere hørt noe om dette før (også med grønne planter da)?
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Min mor hadde forvarsel om når noen i nærmeste krets ville dø.
Dagen før så hun alltid en person komme opp trappen med sydvest på seg.
Merkelig varsel, men det stemte alltid.
Antall ord: 35
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BoosteR
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 29 Jan 2005 21:34
19
Kjønn (valgfri): Guttevalp
Har takket: 1 gang

Innlegg av BoosteR »

det må jo være kjipt å vite at en bekjent kommer til å dø, å ikke kan gjøre noe med det... :(
Antall ord: 20
/BoosteR - Gjerne PM meg ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Monica_J
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 99
Startet: 25 Apr 2004 17:59
20
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Monica_J »

Det som er så ekkelt er at hun forteller meg om at hun har drømt om grønt hver gang hun har gjort det. Da går jeg der og venter på at noe skal skje da :shock:
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sakura
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 01 Mar 2005 01:07
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hedmark

Innlegg av Sakura »

Har også forutanelser om død. Har lenge prøvd å fortrenge det, men det hjelper ikke. Forutanelsen kommer som kastet over meg, uten forvarsel, gjerne i det vi sier hadet. Er veldig ubehagelig.Har til slutt kommet fram til at den beste måten er å akseptere og prøve å lære meg mere om denne evnen evt. hvordan jeg skal stenge den av. Noen som har tips råd å komme med til meg.
Antall ord: 73
Sakura

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tula75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 29
Startet: 27 Feb 2005 23:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av tula75 »

Jeg opplevde noe sprøtt angående dette for noen år siden..
En venninne av mammaen min var synsk,og fortalte meg mye om
hjelperne mine,hvordan de ser ut osv.
En dag fortalte hun meg at hun visste hvordan hennes begravelse ville bli..
Og hun satte igang å fortalte meg i detaljer hvilke farver som gikk igjen i kirken og på kirkegården,fortalte hvor mye folk som var der og hvor på kirkegården hun skulle begraves osv.Så sa hun at rett ved graven hennes til høyre var det en benk,som "så sånn og sånn" ut..og der satt hun i en lilla kjole og så på alle de triste som tok farvel med henne..
Hun fortalte sånn i detalj at jeg fikk jo laget mine egne bilder i hodet om hvordan hele greia så ut..
Hun ville ikke si når hun skulle dø..men forsto på henne at hun ikke ville bli gammel...
Så kom tiden..hun døde..Begravelsen fant sted,langt vekke fra der vi bor,så jeg hadde alldri vært der før..
I kirken fikk jeg skikkelig ekkel feeling fordi jeg følte alt stemte med det hun hadde fotalt meg..
Jeg hadde fortalt alt til mamma,så hun skjønte at jeg følte meg "ille til mote"... Så skulle vi alle ned mot kirkegården..det var et stykke å gå..men i det vi kom inn på stien ned hvor hun skulle gravlegges..ser jeg alt..og da mener jeg ALT på den måten jeg hadde sett det for meg..som om hun hadde overført bildene sine inn i hodet mitt..
Jeg ropte jo ut et "Herregud.." og mamma måtte støtte meg..
Så kommer vi ned til graven..og der ser jeg benken..og jeg sa til mamma..huff der sitter hun å ser på oss..
Under hele seremonien der klarte jeg ikke å følge med..jeg bare sto å så på benken..visste hun satt der å så tilbake..Kunne nesten se den lilla kjolen innimellom..det var sååå sprøtt..
Jeg følte hvertfall jeg fikk tatt direkte farvel med henne på en måte som ingen av de andre fikk..
Var ganske slukøra ei go stund etter det ja.. :cry: :)
Antall ord: 380
BildeTula75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

fin fortelling :D
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tula75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 29
Startet: 27 Feb 2005 23:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av tula75 »

Roy A skrev:fin fortelling :D

Heia takker :) vel..har opplevd mye sprøtt og rart opp igjennom..men Får jo alldri noen håndfaste bevis føler jeg hehe..
Har sååå lyst å oppleve noe "fakta" håndfast..som ikke kan feies vekk osv..om du skjønner :) Men hvordan jeg skal få til det..er vel et godt spørsmål hehe.. :)
Antall ord: 63
BildeTula75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Lille*

Innlegg av *Lille* »

Jeg foruså min mormors død, da var jeg bare 5-6 år gammel... Det var fææælt. Husker jeg gråt sånn.

Og i fjor sommer forutså jeg at broren min ville havne i en bilulykke... Det var nesten værre, for det var jo ingenting jeg kunne gjøre :( Han ble stygt skadet og holdt på å miste livet- men lever den dag i dag :D

Men å se sånne ting er helt forferdelig...
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tula75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 29
Startet: 27 Feb 2005 23:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av tula75 »

Alvira skrev:Jeg foruså min mormors død, da var jeg bare 5-6 år gammel... Det var fææælt. Husker jeg gråt sånn.

Og i fjor sommer forutså jeg at broren min ville havne i en bilulykke... Det var nesten værre, for det var jo ingenting jeg kunne gjøre :( Han ble stygt skadet og holdt på å miste livet- men lever den dag i dag :D

Men å se sånne ting er helt forferdelig...
Huff,ja er glad jeg ikke ser sånne alvorlige ting..Med meg er det ofte at jeg får ting på "feelingen" men om sånne små irriterende ting.. Som at,ikke ha masse peng i lommeboka når du ska ut..da forsvinner de..Ikke ta med mobilen..og jeg gidder nesten alldri å høre etter,så det skjer hver gang..Spesielt de siste månedene..har mobilen blitt stjålet 4 ganger,lommeboka 5 ganger og to ganger har 1000kr blitt tatt av lommeboka..Får tilogmed feeling om:Ikke ta med busskortet hehe..
Nå hører jeg hvertfall etter hehe..

Men noe kjekt med det er at jeg trenger bare tenke på at venninna mi skal ringe meg..så ringer hun..hver gang skjer det hehe..
Eller at jeg tenker at nå må jeg gå mot telefonen for nå ringer noen snart..og så skjer det..
Masse sånne småting opplever jeg..men det er jo ikkje noe håndfast..kan jo være tilfeldigheter hehe..
Antall ord: 248
BildeTula75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

har fått sånn nå i det siste jeg, Det er litt vanskelig fordi jeg vet ikke om det er noen meldingner fra åven eller om det er meg som finner på :roll:
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

tula75 skrev: vel..har opplevd mye sprøtt og rart opp igjennom..men Får jo alldri noen håndfaste bevis føler jeg hehe..
Har sååå lyst å oppleve noe "fakta" håndfast..som ikke kan feies vekk osv..om du skjønner :) Men hvordan jeg skal få til det..er vel et godt spørsmål hehe.. :)
Det er jo det du har Tula, opplevd endel ting som ligger på siden av det vi kan kalle for naturlig.
Det som skal til, dersom du vil ha bedre klarsyn er vel at du konsenterere deg om at du vil ha det. Be hjelperne dine om hjelp, bruk meditasjon, jobb med det. Det er det eneste som skal til, fordi du har allerede evnen. Det er bare å utvikle den.
Lykke til. :D
Antall ord: 130
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tula75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 29
Startet: 27 Feb 2005 23:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av tula75 »

larsrolle skrev:
tula75 skrev: vel..har opplevd mye sprøtt og rart opp igjennom..men Får jo alldri noen håndfaste bevis føler jeg hehe..
Har sååå lyst å oppleve noe "fakta" håndfast..som ikke kan feies vekk osv..om du skjønner :) Men hvordan jeg skal få til det..er vel et godt spørsmål hehe.. :)
Det er jo det du har Tula, opplevd endel ting som ligger på siden av det vi kan kalle for naturlig.
Det som skal til, dersom du vil ha bedre klarsyn er vel at du konsenterere deg om at du vil ha det. Be hjelperne dine om hjelp, bruk meditasjon, jobb med det. Det er det eneste som skal til, fordi du har allerede evnen. Det er bare å utvikle den.
Lykke til. :D
Heia..kjekt at noen svarte :D Vel vet jo egentlig det..En av mine problem er at Når jeg "åpner dørene på gløtt" så får jeg det plutselig så travelt med å lukke dørene igjen..hehe..Og skjønner ikke hva det kommer av,for jeg er egentlig ikke redd..får en sånn "hihi panikk følelse" om du skjønner.. Nesten som jeg vet jeg ikke er klar for det..Så jeg bare fortsetter i den vanlige retningen..med at jeg får bittesmå formemmelser innimellom..og det er der jeg irriterer meg..Sant på om det er fakta eller fantasi..Alle tinga kan jo være tilfeldigheter..
Men vil og kontakte en klarsynt og se om han kan si meg noe fakta..håndfast..så kansje jeg blir mer sikker..
Har ofte tenkt at jeg vil se døde osv fordi jeg VIL!!! vite om de eksisterer hehe,men tenker samtidig..vær forsiktig med hva du ønsker deg..
Føler jeg har så dobbel moral om alt jeg tar meg til at jeg ikke klarer å velge en av to ting..
At jeg er skorpion gjør vel ikke saken bedre hehe.. :lol:
Antall ord: 331
BildeTula75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Jeg ante at det var det som var problemet Tula.
Først må du bestemme deg om hva du vil :)
Det er sant som du sier - tenk over hva du ønsker deg. Det er ikke sikkert at du vil det.
Det du skal gjøre er å tro på det du opplever - tro på den innskytelsen du fikk første gangen - fordi den er riktig.
Tro på deg selv.
... og ikke minst - bestem deg hvor du vil gå.
Det er bare du som kontrollerer dette - ingen andre.
Antall ord: 86
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tula75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 29
Startet: 27 Feb 2005 23:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av tula75 »

Roy A skrev:har fått sånn nå i det siste jeg, Det er litt vanskelig fordi jeg vet ikke om det er noen meldingner fra åven eller om det er meg som finner på :roll:
Ja det er det som er det STORE SPM....Hvordan kan vi egentlig vite :?: Jeg blir helt frustrert når jeg må gå her å ikke få svar "på livets store mysterium" Og begynner nesten å tenke som en trassig fem-åring at: Jeg vil jeg vil..jeg skal vite :!: :cry: :x :lol: Men får jeg vite noe :?: Neei :cry:
Vet bare at jeg hvertfall ikke kan akseptere at jeg skal dø å bli spist av makker o.l. det kommer asså bare ikke på tale hehe..Men håpet er jo det eneste jeg har,og det er ikke nok..Føler sååå sterkt for dette og blir jo nesten sint på disse høyere usynlige makter,for at de ikke gir meg noe håndfast å tro på hehe.. :roll: :oops:
Antall ord: 160
BildeTula75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links