Det har seg slik at hver gang jeg er alene hjemme så synes jeg det er skummelt.. Vi har fått renset huset og sånt men jeg tror fortsatt det er noe her!
Har dere noe jeg kan gjøre for å ikke bli så redd, har veldig følsomme nerver for å si det sånn
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Synes det er skummelt...!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2012 16:56
- 12
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Haugesund
- Har takket: 1 gang
Synes det er skummelt...!
Antall ord: 56
I like dreams of the future better than the history of the past
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 09 Sep 2009 22:35
- 15
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 12 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
- Synes det er skummelt...!
Dra til ei vennine eller sov i garasjen, ta deg ei halvflaske vodka før leggetid, ikke les så mye på para som du blir redd av før du skal legge deg.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Sep 2010 10:59
- 14
- Kjønn (valgfri): Gutt
- Har takket: 77 ganger
- Blitt takket: 254 ganger
Les realfag! Hjelper iallefall på mine fobier mot spøkelser osv.Peachh skrev:Det har seg slik at hver gang jeg er alene hjemme så synes jeg det er skummelt.. Vi har fått renset huset og sånt men jeg tror fortsatt det er noe her!
Har dere noe jeg kan gjøre for å ikke bli så redd, har veldig følsomme nerver for å si det sånn
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mar 2012 16:26
- 12
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Apr 2012 20:09
- 12
- Kjønn (valgfri): Kjærring!
- Har takket: 268 ganger
- Blitt takket: 636 ganger
Prøv å tenk nøye gjennom akkurat hva du er redd for og skriv det ned, alt sammen. Kanskje det ikke er så farlig når du har satt ord på det, og da kan du også finne grunner for hvorfor det ikke egentlig er noe å bry seg om. Prøv å huske disse når du blir redd.
Antall ord: 58
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Hide post links |
Mange kreative forslag her ja
Hvis jeg hadde følsomme nerver hadde jeg nok måtte ha blitt en junkie på noe beroligende i samme gate som valium.
Hvorfor tror du at det er noen der?
Hvis jeg hadde følsomme nerver hadde jeg nok måtte ha blitt en junkie på noe beroligende i samme gate som valium.
Hvorfor tror du at det er noen der?
Antall ord: 36
Hide post links |