Drømmer, NDO & ut av kroppenselvspillende piano..

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

selvspillende piano..

Innlegg av lolah »

Jeg drømme HVÆR ENESTE natt fortiden at jeg ser et piano som spiller av seg selv... det kommer ikke musikk,men masse klunkelyder ut av det..å tangentene beveger seg uten at noen spiller der... jeg våkner alltid av skrekk av dette...

Er det noe underbevisstheten eller noe vil fortelle meg??
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- selvspillende piano..

Innlegg av Kiara »

Har du et piano i huset ditt?

Jeg har hatt en voldsom periode med skumle drømmer. Og jeg tror poenget med de var å møte frykten for det paranormale, og håndtere det! Noe som jeg etterhvert klarte bedre og bedre.. Klarte etterhvert å få kontroll eller bekjempe dette. Og da roet disse drømmene seg helt! Om det var trening for noe mere, kan jeg bare lure på.. Men det har iallefall gjort meg mere trygg i situasjoner hvor jeg føler at jeg slett ikke er alene. :)

Kanskje det er en slags trening for deg i å håndtere det du ellers opplever av uroligheter. Prøv om du kan styre drømmen til å få dette bort. Bekjemp redselen din!
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- selvspillende piano..

Innlegg av helgemann »

lolah skrev:Jeg drømme HVÆR ENESTE natt fortiden at jeg ser et piano som spiller av seg selv... det kommer ikke musikk,men masse klunkelyder ut av det..å tangentene beveger seg uten at noen spiller der... jeg våkner alltid av skrekk av dette...

Når jeg leser i "Den Store Kloke Boken", så står det at Piano er et maskulint instrument, og har tilknyttning til Solar Plexus.

Kilde: Regnbuetreet, av Benedicte Thiis. Side 97, og s 193.

Betydning av Solar Plexus, hentet i fra samme bok: Solar Plexus, er gul, er ild element, og har med Ego å gjøre. I tillegg: Kraft - Autoritet. Videre: fordøyelse, bearbeidelse, kontroll, mottagelighet, møte mellom følelser og intellekt.

Mareritt er jo som regel noe man frykter. Siden piano har med Solar Plexus å gjøre, kan det indikere på at alt ikke er helt i orden i det området. Egentlig så er det noe hos deg som går på "autopilot", men lyden som høres, er "syk". Og siden du våkner av denne drømmen, så er det noe kroppen vil fortelle deg, som du er inne på. Kan det være magen som ikke er i orden? Eller fordøyelsen? Hva slags rolle og betydning vet du best selv.
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
12

- - selvspillende piano..

Innlegg av lolah »

Kiara skrev:Har du et piano i huset ditt?

Jeg har hatt en voldsom periode med skumle drømmer. Og jeg tror poenget med de var å møte frykten for det paranormale, og håndtere det! Noe som jeg etterhvert klarte bedre og bedre.. Klarte etterhvert å få kontroll eller bekjempe dette. Og da roet disse drømmene seg helt! Om det var trening for noe mere, kan jeg bare lure på.. Men det har iallefall gjort meg mere trygg i situasjoner hvor jeg føler at jeg slett ikke er alene. :)

Kanskje det er en slags trening for deg i å håndtere det du ellers opplever av uroligheter. Prøv om du kan styre drømmen til å få dette bort. Bekjemp redselen din!
ja du er nok kanskje inne på noe der.. det startet ganske samme tidspunkt som allt anet.. pussig.. pussig at jeg bryr meg med å bli like vettskremt hvær gang liksom hehe
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
12

- - selvspillende piano..

Innlegg av lolah »

helgemann skrev:
lolah skrev:Jeg drømme HVÆR ENESTE natt fortiden at jeg ser et piano som spiller av seg selv... det kommer ikke musikk,men masse klunkelyder ut av det..å tangentene beveger seg uten at noen spiller der... jeg våkner alltid av skrekk av dette...

Når jeg leser i "Den Store Kloke Boken", så står det at Piano er et maskulint instrument, og har tilknyttning til Solar Plexus.

Kilde: Regnbuetreet, av Benedicte Thiis. Side 97, og s 193.

Betydning av Solar Plexus, hentet i fra samme bok: Solar Plexus, er gul, er ild element, og har med Ego å gjøre. I tillegg: Kraft - Autoritet. Videre: fordøyelse, bearbeidelse, kontroll, mottagelighet, møte mellom følelser og intellekt.

Mareritt er jo som regel noe man frykter. Siden piano har med Solar Plexus å gjøre, kan det indikere på at alt ikke er helt i orden i det området. Egentlig så er det noe hos deg som går på "autopilot", men lyden som høres, er "syk". Og siden du våkner av denne drømmen, så er det noe kroppen vil fortelle deg, som du er inne på. Kan det være magen som ikke er i orden? Eller fordøyelsen? Hva slags rolle og betydning vet du best selv.
solar plexus.. ligger ikke det i magen? eller mellom hjertet og magen?... hm oi.. det var interessant, jeg har ikke noen anelse om at jeg kan være syk på noe vis... jeg hører også ordet "kvadron" hele tiden.. hehe DET hørtes sikkert sprøtt ut,ja..men sant!

pleier å ha perioder der jeg drømmer samme drømmen om og om igjen.. for ei tid siden spytta jeg tenner hver natt, og det gjorde vondt.. men det begynner å bli lenge siden..
Antall ord: 309

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- selvspillende piano..

Innlegg av helgemann »

Solar Plexus sitter i øvre del av magen.

Image

Du finner mer om chakraene her:

http://www.tommervik.no/article.asp?w=23321376&x=18136

http://www.dream-stones.net/info-CHAKRA.htm
pussig at jeg bryr meg med å bli like vettskremt hvær gang liksom
Er jo helt normal å bli skremt for noe man ikke er sikker på, eller forstår! :)
jeg har ikke noen anelse om at jeg kan være syk på noe vis... jeg hører også ordet "kvadron" hele tiden.. hehe DET hørtes sikkert sprøtt ut,ja..men sant!

pleier å ha perioder der jeg drømmer samme drømmen om og om igjen.. for ei tid siden spytta jeg tenner hver natt, og det gjorde vondt.. men det begynner å bli lenge siden..
Du trenger jo ikke å være virkelig syk! Er jo nok til at ting er i ubalanse, f.eks. Kvadron? Når jeg søker på google finner jeg dette:
Dersom en mulatt fikk barn med en hvit, kaltes avkommet kvadron (eng: Quadroon), altså kvart negroid
Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Mulatt

Kan det være noe med det? Eller kan det menes noe annet? :)

Når man drømmer samme drømmer om igjen, så har de noe å fortelle deg. Noe du må ta tak i, f.eks. He he - løse tenner... Tenner hadde jo verdi før i tiden. Særlig blandt den delen av befolkningen som spiste mennesker... Likte du ikke tennene dine? Er det noe du ikke er fornøyd med, eller lite stolt over?
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
12

- selvspillende piano..

Innlegg av lolah »

haha så sprøtt...dette var rart... mulatt nei det kjenner jeg ikke til.. jeg har adri før hørt betegnelsen heller
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links