Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderer det åndelig aktivitet i huse jeg bor i??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
bonaqua78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mar 2007 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: porsgrunn

er det åndelig aktivitet i huse jeg bor i??

Innlegg av bonaqua78 »

har bodd i dette huset i litt over to år nå, jeg og samboeren min har hatt noen opplevelser, men ikke noe spesielt stort annet at vi merket at vi hadde et stort forbruk av lys pærer, merker kalde gufs i gangen nede og i trappa og det ene soverommet oppe, føler også ubehag når en går i gjennom gangen og i kjelleren og det ene soverommet.
kjøpte noe nye panelovner når vi flyttet inn og dem har til tider levd sitt eget liv siden det er digitalt display, den stiller seg på 22 grader og den står noen ganger og blinker. har opplevd at sikringer ryker og at pærer ryker/smeller så selve pæra hopper ut av sokkelen, dette skjer ofte om morgenen når en er trøtt og skal slå på lyse i stua, en får seg en støkk da, vi har ikke hatt elektriker til og sjekke det elektriske så det kan jo ha en naturlig forklaring, vi føler oss også mer slitne og trøtte enn da vi bodde i leiligheten som vi flyttet fra.
er det noen paranormale evner som kan se eller si noe om dette ? vi har vurdert og ha en rensing av huset
Antall ord: 214

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- er det åndelig aktivitet i huse jeg bor i??

Innlegg av Lilja »

Det er selvsagt mulig at dette har en paranormal forklaring, men jeg ville utelukket eventuelle feil på strømnettet før jeg gikk for andre forklaringer. Det kan høres ut som om det er ustabil spenning hos dere, syns jeg.

Hold oss oppdaterte, da ;)

Lilja
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bonaqua78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mar 2007 01:58
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: porsgrunn

Innlegg av bonaqua78 »

hei :) ja det kan nok være noe feil med det elektriske,huse er bygd i 1935 og har to påbygg fra 80 talet, skal ha en elsjekk etterhvert, tror ikke det er ustabil spenning i huse siden vi har flere sensetive apparater i huse som ikke tåler dette, blant annet varmepumpe og den har vi ikke hatt noe problem med. den ble montert for 1,5 år siden. kan også tilføye at når vi flyttet inn i huse og vi holdt på med oppussing så var det aktivitet nede når vi hadde lagt oss, hører romstering nede , hørtes ut som ting ble flyttet på, men dette hører vi ikke nå .
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheGhostHunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mar 2012 16:26
12
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av TheGhostHunter »

Siden alle elektriske ting lever eget liv, kan det ha noe med huset å gjøre, men du kan jo ha husrens for sikkerhets skyld :smoke
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheGhostHunter
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mar 2012 16:26
12
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av TheGhostHunter »

Men, ble huset ombygd?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links