Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva er dette?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Caronsen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Feb 2012 21:09
12

Hva er dette?

Innlegg av Caronsen »

Hei alle sammen!

Vi fikk huset vårt renset for noen år siden, etter at jeg hadde sett en dame på rommet mitt gjentatte ganger og stefaren min så skygger på kjøkken å stue. Da vi pusset opp andreetasjen ble alt mye verre, som jeg har skjønt er dette ganske vanlig.
Etter rensingen var alt dette borte, ingen damer, ingen skritt, ingenting. Men, etter noen måneders tid begynte jeg igjen å se ting. Denne gangen så jeg det ikke med øynene, men jeg "så" det inni hodet mitt når jeg følte at det var i nærheten.
Det startet egentlig da jeg følte at jeg mistet kontakten med skytsengelen min, som den synske som kom til oss hadde hjulpet meg med å føle trygghet hos.
Det jeg tror er der, føles ikke menneskelig. Det har enorme øyne, lange fingre og er vanvittig nysgjerrige, de klenger seg til vinduer og dører. De stirrer inn, det er en gjennomborende blikk. Vanligvis kommer de seg ikke inn i huset, men av og til er de her inne også.
Det føles som om det er mange av dem, men allikevel bare en. Gir det mening? Det eneste trygge, virkelig trygge stedet jeg har er sengen min, og enkelte netter tørr jeg ikke gå på do engang, for da må jeg forlate den trygge sonen min.
Før var jeg aldri redd for slike ting, jeg vet ikke hva som har skjedd.
Er mulig det bare er fantasien min som trenger et spark bak, men da har hodet mitt alvorlig skumle tanker altså.
Det verste med dette er egentlig at jeg aldri føler at jeg har privatliv, at det alltid er noe/noen som ser på meg og vet hva jeg gjør.
Kan noen hjelpe? Hvis jeg ikke har oppgitt all informasjonen som trengs, så er det bare å spørre såklart.
Takk på forhånd!
Antall ord: 321

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Peachh
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mar 2012 16:56
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Haugesund
Har takket: 1 gang

- Hva er dette?

Innlegg av Peachh »

Jeg er ikke noen ekspert, men det kan være ånder/gjenferd du ser som ikke har forlatt huset ennå. Selv om det er stille ellers i huset. Det høres ut som at du er litt mer mottakelig for andre paranormale ting, og mener at det kanskje vil funke hvis du kontakter en synsk person ;)
Antall ord: 56
I like dreams of the future better than the history of the past

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links