Drømmer, NDO & ut av kroppenFortell dine mareritter!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
OnlyOne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jul 2011 14:42
13
Kjønn (valgfri): (reindrift)same
Lokalisering: Bor i et hus, jeg.
Har takket: 21 ganger
Blitt takket: 13 ganger

Fortell dine mareritter!

Innlegg av OnlyOne »

Hei!

Har jo alltid vært interessert å høre skumle og rare historier, som mareritter.
de er jo ofte ganske originale, hahah!
Så nå forteller jeg mitt rare mareritt til dere:
(Jeg var liten da, så heheh)

Jeg sto i et høyt blokkhus. Det var fint vær. :sunny
Jeg gikk ut til terassen og sola skinte sterkt og varmt.
Sommerstemning. Jeg så på bygda vår, som er vakker.
Jeg så på Esso, Rema 1000 og en liten frisørstue. I frisørstuen
var det et stort vindu, som jeg kunne enkelt se gjennom. Jeg gjorde det.
Jeg så den hyggelige, men gretne, frisørdama stå der med en svart, stor heksegryte.
I heksegryten var det grønt slim. Hun rørte på den med en stokk, som en ekte heks.
Jeg ble nysgjerrig, for hun vasket et kundens hår med det slimet! Plutselig hoppet
det ut av gryta en fæl, sprø og liten monster. Ekkelt.. Jeg ble skremt!
Monsteret så seg omkring, og fikk øye på meg. Så knuste monsteret det store, fine vinduet
og hoppet gjennom, og kom løpende mot meg. Jeg så at den ville komme opp til meg, 5 etasjer opp. Monsteret tok trappene.
Imens monsteret tok trappene, hentet jeg en tau og bandt det fast i terassen og kastet tauen ned. Da begynte jeg å klatre nedover. Men.. Monsteret var allerede fremme der i terassen. Så jeg hoppet ned! Monsteret spiste tauet og hoppet ned, monsteret å..
så spiste monsteret meg med et slurk! Ja.. Slurk.
:natta

Har du hatt mareritter du vil dele med andre?
Antall ord: 262
-i'm OnlyOne

Haha, jeg greide å få deg til å lese denne..!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Overlord
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Sep 2004 14:09
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- Fortell dine mareritter!

Innlegg av Overlord »

Har opplevd søvnparalyse(Old hag syndrome), der jeg ikke kunne røre kroppen, mens ei eldre dame skikkelse prøvde å kvele meg, det var ikke noe gøy. Regner med at andre som har opplevd det, kan skrive under på at det ikke er en særlig behagelig opplevelse.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2006 20:33
18
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Fortell dine mareritter!

Innlegg av Diffusa »

Jeg trives ikke helt med å kalle ubehagelige drømmer for mareritt, ordet er jo negativt ladet og jeg synes at en kan få mye godt ut av en vond drøm. *litt vrang bare*

Jeg har hatt en eneste drøm som har skremt meg i voksen alder, hadde mer eller mindre en sånn ekkel uggen følelse i nesten en uke etterpå, denne drømmen hadde jeg for ca 7 år siden.

I drømmen så ligger jeg i sengen og sover. I denne drømmen så skal jeg liksom være gravid. Samboern min ligger og sover ved siden av meg. Mens jeg ligger der så kommer det inn en blond dame, hun er i 30 års alderen. Har langt hår som henger løs. Hun har på seg en så heklet lys tunika greie. Hun ser litt sliten ut, er på en måte preget av rus, eller en kan se hun har hatt det litt hardt.
Uannsett, jeg ligger der i sengen på venstre side. Jeg ligger på ryggen ( i akkurat samme stilling som i virkeligheten, noe som forsterket opplevelsen i det jeg våknet) hun går opp mot meg, stirrer olmt på meg. Så drar hun plutselig frem en svær kniv og hogger den ned i brystet på meg. Jeg våkner nå både i drømmen og i virkeligheten, har hjertet i halsen og blikket hennes når hun hogger kniven i meg er fastbrent i minnet. Klarte ikke sove mer den dagen og var ganske forvirret og skvetten når jeg tusla meg av gårde til jobb i mørket heeeelt alene :lol: Den opplevelsen satt godt i uken som gikk.
Antall ord: 283
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links